וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאו שד מהבקבוק

מנצ’סטר יונייטד יצאה מהמשבר עם ניצחון דרמטי 2:3 על אסטון וילה בזכות שער מדהים של פדריקו מאקדה הצעיר בתוספת הזמן וחזרה למקום הראשון בפרמיירליג

מנצ'סטר יונייטד יצאה הערב (ראשון) מהמשבר שפקד אותה בסטייל, עם ניצחון דרמטי 2:3 על אסטון וילה, שהחזיר אותה למקום הראשון אחרי הפסקה של 24 שעות, וכעת השדים האדומים שוב מחזיקים ביתרון של נקודה על ליברפול, בנוסף למשחק החסר שלהם.

יממה אחרי שער הקלאץ' של יוסי בניון בניצחון על פולהאם, שלפה היונייטד את האס התורן שלה, בדמותו של פדריקו מאקדה האלמוני, שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן והוסיף עוד רגע קלאסי למרוץ האליפות הנהדר של הפריירליג העונה. במשחק השני של היום דרסה אבטון את וויגן 0:4 והשיגה מקדמה גדולה בדרך למקום שמוביל לאירופה.

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 2:3

אחרי שכבר היה נדמה שהאליפות השלישית ברציפות מונחת בכיסה של מנצ'סטר יונייטד, הגיע המשבר הנוכחי והתבוסה המשפילה לליברפול, שהכניסה את השדים האדומים ללחץ. עם רשימת חסרים ארוכה שכללה את נמניה וידיץ', ווין רוני, פול סקולס ודימיטר ברבאטוב התקשתה יונייטד מול וילה הנחושה, אבל ניצלה ברגע האחרון בזכות ג'וקר אלמוני ששלף אלכס פרגוסון.

וילה פתחה את המשחק ללא חשש מאולד טראפורד המאיים, וג'ון קארו כמעט העלה אותה ליתרון מהיר בדקה הרביעית עם נגיחה מקרוב שנהדפה על ידי דארן פלטשר מהקו. הלחץ של האורחים נמשך עד הדקה ה-14, בה החזיר ג'יימס מילנר כדור לאחור להשוער בראד פרידל, שתפס את הכדור בידו שמונה מטרים אלכסונית לשערו. יונייטד זכתה בבעיטה חופשית לא ישירה, ורונאלדו ניצל אותה באומנות ואחרי הסטה של ריאן גיגס הפורטוגלי שלח בעיטה חזקה ומדויקת לרשת וקבע 0:1 ליונייטד.

השמחה של המקומיים נמשכה רק עד הדקה ה-30, כשהחורים בהגנה שחסרה את ריו פרדיננד ונמניה וידיץ' באו לידי ביטוי. הגבהה שגרתית של גארת' בארי הגיעה לקארו, שהתרומם בחופשית מול האין סגירה של גארי נוויל הקשיש, נגח פנימה וקבע 1:1. אסטון וילה גילתה שהשד האדום לא נורא כל כך והמשיכה לתקוף, וגם באה על שכרה בדקה ה-57 כשהפעם קארו היה זה שהרים לתוך הרחבה וגבריאל אגבונלהור היה זה שנגח בחופשיות פנימה וקבע 1:2.

יונייטד התקשתה להגיע למצבים, אבל נהנתה מיכולת הקלאץ' של רונאלדו, שבעוד התעלות בדקה ה-80 שלח בעיטה שטוחה וחזקה מקצה הרחבה לרשת וקבע 2:2. כשהיה נדמה שהקבוצות יחלקו את הנקודות הגיע הרגע הגדול של פדריקו מקאדה, החלוץ האיטלקי בן ה-18, שעלה כמחליף בדקה ה-61 וסיבסב את כל הגנת הוילה בדקה ה-92 בדרך לשער וירטואוזי הישר לחיבורים שקבע 2:3 גדול לשדים האדומים.

אברטון - וויגן 0:4

האנגלים אוהבים דרבים אזוריים, ו-31 הקילומטרים שמפרידים בין שני המועדונים סיפקו סיבה נוספת לגודיסון פארק להיצבע בכחול עז. מאמן אברטון, דייויד מויס, נתקל במאמן וויגן סטיב ברוס 12 פעמים במהלך הקריירה וניצח אותו 6 פעמים, לעומת 2 של האחרון. היום היה זה משחק נוסף שנכנס לסטטיסטיקה, אבל הוא הרבה מעבר למספרים. אם דרבי הוא משחק של כבוד, אז הכבוד של האורחים רוסק לחלוטין הערב. החגיגה של אברטון נפתחה בדקה ה-26, כשז'ו הברזילאי קיבל כדור מלאון עוסמאן, כדי לקבוע 0:1 למארחים, יתרון עליו שמרו עד ההפסקה. אל המחצית השניה יצאה אברטון כמו לוע של תותח, ושתי דקות מפתיחת המחצית הכפיל מארוונה פלאיני את התוצאה, וארבע דקות מאוחר יותר, בדקה ה-51, השלים ז'ו צמד כדי להעלות את המארחים ל-0:3. את תוצאת המשחק קבע לאון עוסמאן בבעיטה ממרכז הרחבה בדקה ה-61. 0:4 ענק לאברטון, שעושה צעד חשוב מאוד לקראת מקום בגביע אופ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully