וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - מכבי חיפה: הצמרת עוקבת בעניין

קבוצות הצמרת מחזיקות אצבעות לקבוצה הדרומית שתחסר את מקרייב נגד חיפה (20:50, ערוץ 10). לוי מתלבט בין מסיללה לגפני, פנטאני על הספסל

במכבי חיפה מאוכזבים מאוד מהשחקנים הזרים ולטענת שחקנים בקבוצה: "רובם עושים טובה שהם רצים באימונים". הדברים אמורים בעיקר לעברם של הבלם ווסט אנדרסון והחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני. הראשון לא ייכלל בסגל למשחק הערב (שני, 20:50 שידור ישיר בערוץ 10) נגד מ.ס. אשדוד, השני יישב על הספסל. שחקנים טוענים כי בצוות המקצועי לא מרבים להעיר לאנדרסון משום שהפנימו כי מדובר ברכש כושל שיעזוב בתום העונה. "אם צריך הוא יישב ביציע עד סוף העונה, לא צריך לשתף שחקנים בכוח רק בגלל שמדובר בזרים. מבחינתנו הוא אכזבה", אישר גורם במועדון.

גם החלוץ פנטאני מאכזב מאוד, וזאת הסיבה לכך ששלומי ארבייטמן יפתח בחוד. למרות זאת, בשלב זה עדיין אין כוונה לשחרר את פנטאני בתום העונה וההחלטה תיקבע בהתאם ליכולתו. "אם חיפה תזכה באליפות והוא יחזור להבקיע, הוא יישאר", הבהירו במועדון.

התלבטות קיימת גם בין גם אוסיי רנספורד, שכיכב באליפות אפריקה ועדיין לא מספק את הסחורה, לבין ליאור רפאלוב. בחיפה טוענים שמדובר עדיין בשחקן צעיר והם מקווים שיפרח בעונה הבאה. לגבי הקשר ג'ון קולמה, הוא אכזב במשחקים רבים העונה ועליו נאמר: "לא פעם הוא שיחק בהרכב בלית ברירה. הוא לא קשר אחורי דומיננטי שיכול להוביל קבוצה לאליפות".

בצוות המקצועי שקלו במהלך השבוע לספסל את המגן פיטר מסיללה. בין אם רוני גפני יהיה זה שיפתח ובין אם לא, יכולתו של המגן מדרום אפריקה תיבחן בזכוכית מגדלת. בחיפה ישנה תחושה שהשחקן מתקשה לתפקד, אך בצוות הרפואי טוענים כי העובדה שהוא צריך לעבור ניתוח בקע כלל לא משפיעה עליו.

במשחק יפתח ליאוניד קרופניק כבלם לצדו של דקל קינן. אלישע לוי מתכוון לפתוח עם שלומי ארבייטמן כחלוץ בודד, כשליאור רפאלוב או רנספורד, ויניב קטן מאחוריו. גם הפעם שלושה קשרים אחוריים יהיו בהרכב: ג'ון קולמה, בירם כיאל וגוסטבו בוקולי, כששני האחרונים ישתתפו יותר במשימות ההתקפיות. בחלק ההגנתי, כאמור, לוי מתלבט בין רוני גפני ומסיללה. גפני מציג יכולת טובה מאוד באימונים ובכל מקרה צפוי לקבל דקות לאור העובדה שהמגן מדרום אפריקה מאכזב. מי שלא יקח חלק במשחק ואף לא נכלל בסגל הירוקים הוא מוחמד גדיר.

בלי קשר לעובדה שפנטאני לא יפתח, בחיפה מאוכזבים מאוד מהחלק ההתקפי. הקבוצה כבשה רק שני שערים בחמישה משחקים, אחד מהם הוא שער עצמי של דין מורי. השער השני הובקע מרגלי רנספורד, מול הפועל פתח תקוה.

הרכב משוער מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה (רוני גפני); בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אוסיי רנספורד), יניב קטן; שלומי ארבייטמן.

מי יחליף את מקרייב באשדוד?

שחקני מ.ס. אשדוד ערכו אמש (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק בו תארח באיצטדיון הי"א את מכבי חיפה, שאיבדה את הבכורה להפועל תל אביב. הקבוצה מעיר הנמל ניצחה העונה שבעה משחקים במגרשה באשדוד, לעומת שני ניצחונות בלבד שהיא צברה במשחקי החוץ העונה ואחרי הפסד לסכנין במחזור הקודם, ינסו שחקניו של יוסי מזרחי לנצל את הביתיות לטובתם.

משורות אשדוד יחסרו החלוץ דימיטאר מקרייב המורחק והבלם שי מימון הפצוע. הבלם ניסה להתאמן, אך נטש את האימון בגלל כאבים עזים ברגלו ולבסוף הוחלט כי הוא לא יהיה בסגל. לובומיר קוביצה הצ'כי, שתופקד במשחקים האחרונים כקשר אחורי, יוסט ככל הנראה לעמדת הבלם במקומו של מימון, כאשר אופציה נוספת היא הרכבתו של מתן אוחיון הצעיר. יוסי מזרחי עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות נוספות בהרכב, כשעל מקום במרכז הקישור מתמודדים משה אוחיון וברוך דגו ואילו שי הולצמן או עידן שדה יחליפו את מקרייב.

"אני מקווה מאוד שננצח ונשפר את מקומנו בטבלה, זאת הזדמנות טובה להתקרב לצמרת", אמר הקשר דוד רביבו לקראת המשחק, "מכבי חיפה היא אמנם הקבוצה הטובה ביותר בישראל, אבל גם לה, כמו לכל קבוצה יהיה קשה במגרש הביתי שלנו. אני חושב שזאת פעם ראשונה שכל הצמרת מחזיקה לנו אצבעות".

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, לובומיר קוביצה (מתן אוחיון), אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, משה אוחיון (ברוך דגו), דוד רביבו, שי הולצמן, עידן שריקי.

עדכון ראשון: 5.4 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully