וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על שיפור עמדות

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, קבוצות ליגת העל נפגשות לקרבות שיקבעו מי מהן תגיע לפלייאוף העליון. הנה ההמלצות שלנו למשחקי המחזור

רגע לפני שהליגה הסדירה מסתיימת, המאבקים עדיין נמשכים, אלה על המיקום ואלה על המקום בפלייאוף העליון והימנעות מפלייאוף תחתון. חמישה משחקים יתקיימו ביום ראשון ועוד אחד ביום שני ואין ספק ששלושה מחזורים לסיום הולך להיות חם באולמות. הנה ההמלצות שלנו בקצרה:

משחק מספר 28: עירוני אשקלון (3+) – מכבי חיפה. חיפה חוזרת לעצמה ומתאוששת מההפסדים הלא מחויבים שהיא ספגה לאחרונה. הירוקים של אבי אשכנזי השיגו ניצחון חשוב על גבעת שמואל במחזור האחרון, למרות שלא היו רחוקים מלהפסיד, אך הפעם מחכה להם מבחן קשה בחוץ אצל אשקלון, שנלחמת על הכניסה לפלייאוף העליון. אשקלון, שנתנה הצגה נגד רמת גן במחזור האחרון, תצא עם הניצחון, או לכל הפחות לא תפסיד בשלוש הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 30: גבעת שמואל (4+) – הפועל חולון. גבעת שמואל נמצאת במשבר עם חמישה הפסדים רצופים, כשהשיא היה בשבוע שעבר כאשר שחקניו של אורן אהרוני לא הפסיקו להחטיא מהקו ברגעים המכריעים ובכך הפסידו את המשחק. אלא שיש להם זיכרון טוב מאוד מאולם הפחים העונה, שם הם ניצחו את חולון, שמצידה מגיעה עם חמישה ניצחונות רצופים וכנראה תשיג עוד אחד. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 32: מכבי ראשל"צ (3+) – בני השרון. ראשון לציון נלחמת על מיקום גבוה יותר בפלייאוף התחתון ולאחרונה היא הייתה קרובה להפתיע את מכבי תל אביב, מה שלא עבד בסופו של דבר. אלא ששחקניו של עופר ברקוביץ' נראים טוב יחסית במחזורים האחרונים ואין להם בעיה לעקוץ קבוצות. בני השרון מגלה חוסר יציבות כשבששת המשחקים האחרונים היא ניצחה רק פעמיים ונראה שהיא מאבדת גובה. אנחנו הולכים כאן על סוג של הפתעה. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 40: עירוני קרית אתא (5+) – הפועל גלבוע/גליל. כבר רשמנו כאן בעבר שעירוני קרית אתא מזמן כבר לא נחשבת לנמושה של הליגה ואין ספק שקבוצות יפחדו לפגוש את קבוצתו של אילון ביהם בפלייאוף התחתון. האחרונה בטבלה אמנם הפסידה במחזור האחרון להפועל חולון בארבע נקודות הפרש ועוד קודם לכן נכנעה מול מכבי חיפה, אך אין ספק שהקבוצה לא ויתרה והולכת להילחם גם נגד עודד קטש, שניצח עם גלבוע/גליל את נהריה במחזור האחרון. הולך להיות צמוד. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 42: מכבי תל אביב – עירוני רמת גן (18+). פיני גרשון חווה כמה קשה כל משחק ומשחק בליגה כשלאחרונה שחקניו נקלעו למשחקים מאוד צמודים, כמו נגד גבעת שמואל ונגד מכבי ראשון לציון. הפעם הווינר קצת הגזים ביתרון שהוא נתן לרמת גן, שלמרות ההפסד במחזור האחרון נחשבת לקבוצה המפתיעה של העונה יחד עם המאמן המפתיע. רמת גן, שרוצה להבטיח את מיקומה בין שמונה הראשונות, תילחם, תפסיד, אך לא ביותר מ-18 הפרש. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 69: עירוני נהריה (6+) – הפועל ירושלים. אם לא יקרה משהו יוצא דופן, ירושלים תסיים את העונה הסדירה במקום השני אך למרות זאת היא רוצה להצהיר ליתר קבוצות הליגה לקראת תחילת הפלייאוף שיש להן סיבה טובה לחשוש ממנה. השחקנים של גיא גודס נתנו הצגה גדולה נגד מכבי ראשון לציון במחזור האחרון במלחה וינסו כעת להשיג ניצחון שלישי ברציפות נגד נהריה, שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully