וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מתגעגעים לפסגה

מכבי חיפה יוצאת לאיצטדיון הי"א למשחק חוץ נגד אשדוד במטרה לנצח, לחזור למקום הראשון ולאותת שמפה היא לא מאבדת נקודות עד סיום העונה

משחק מספר 72: מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה 3.3, 2.9, 1.9

אחרי שהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים השיגו ניצחונות משכנעים, המשימה מוטלת לפתחה של מכבי חיפה, שחייבת להוכיח שאם ברצונה ללכת העונה על אליפות, היא חייבת לחזור עם שלוש נקודות מאיצטדיון הי"א. אלא שחיפה רחוקה מלהרשים בשבועות האחרונים וגם אם היא משיגה ניצחונות מידי פעם, זה רחוק מלהיות יכולת של אלופה. הפער בין הירוקים, שנשרו למקום השני, לבין הפועל תל אביב, שעם משחק עודף במקום הראשון, הוא נקודה וחיפה מקדימה בשלוש נקודות את בית"ר ירושלים. באשדוד ינסו השנה להגיע לגביע אופ"א ואחד ממשחקי המפתח כדי לעמוד במשימה הוא זה נגד חיפה.

מאזנים – אשדוד מדורגת שישית עם מאזן של תשעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ועשרה הפסדים; חיפה במקום השני עם מאזן של 13 ניצחונות, שבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

בית/ חוץ – אשדוד משחקת הרבה יותר טוב בבית מאשר בחוץ. היא השיגה 23 נקודות באיצטדיון הי"א לעומת תשע בלבד מחוצה לו. רק שלושה מתוך עשרת ההפסדים שלה היו בבית; חיפה לעומת זאת מגלה יכולת יציבה בבית ובחוץ, כאשר מחוץ לקרית אליעזר היא השיגה 21 נקודות לעומת 25 נקודות בבית. שלוש רבעי מההפסדים של הירוקים היו מחוץ לקרית אליעזר (3 מ-4 הפסדים).

ממוצעי כיבושים – אשדוד כבשה בממוצע 1.625 שערים למשחק וספגה 1.58; חיפה כבשה בממוצע 1.45 אך ספגה רק 0.833 שערים למשחק.

מומנטום – עוד לפני הפגרה אשדוד סיימה את המחזור האחרון עם הפסד לבני סכנין 3:2, אך קודם לכן היא ניצחה בשמינית גמר גביע המדינה 0:1 את סקציה נס ציונה. קדם לכך ניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה, 1:1 נגד הכח עמידר ר"ג, ניצחון 0:1 על מכבי תל אביב וניצחון 0:2 על בני סכנין בחוץ; חיפה סיימה במחזור האחרון ב-0:0 מאכזב נגד מכבי פתח תקוה, ועוד קודם לכן ניצחה 0:1 את בני יהודה בחוץ, ניצחה את הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה בפנדלים, ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה, הפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה והפסידה 2:0 למכבי נתניה.

כובשי שערים – כובשי השערים המצטיינים באשדוד הם דוד רביבו עם עשרה שערים, דמיטאר מקרייב עם תשעה ועידן שריקי עם שמונה. במכבי חיפה המצטיינים בכיבוש שערים הם ת'מבינקוסי פנטאני עם שבעה שערים, ליאור רפאלוב עם שישה ויניב קטן עם חמישה.

משחק אחרון – במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה ניצחה חיפה 1:3 אחרי שפנטאני, אייל גולסה ובירם כיאל כבשו את השערים לירוקים, שי הולצמן רק צימק בפנדל בדקה ה-90.

הערכה – אנו מעריכים שחיפה תאבד נקודות חשובות במאבק על האליפות ותיסע את כל הדרך הביתה עם נקודה בלבד. ההימור: איקס, יחס: 2.9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully