וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם ומירני זכו בטורניר הזוגות במיאמי

הטניסאי הישראלי ושותפו הבלארוסי גברו בגמר על פישר והאס האוסטרלים 7:6, 2:6, 7:10. רם: "לא זכורים לי בקריירה כאלה קאמבקים"

אנדי רם ומקס מירני זכו הערב (שבת) בטורניר הזוגות במיאמי אחרי שניצחו במשחק הגמר את אשלי פישר וסטיבן האס האוסטרלים 7:6, 2:6, 7:10. הצמד הישראלי-בלארוסי, שהפסיד בשבוע שעבר בגמר טורניר אינדיאן וולס, עשה השבוע את הצעד הנוסף בטורניר היוקרתי בפלורידה, הנחשב ל-'גראנד סלאם החמישי', ובנוסף לתואר המכובד גרפו השניים לכיסם סכום נאה של 225 אלף דולר במשותף.

שיתוף הפעולה בין רם, שנפרד זמנית משותפו יוני ארליך הפצוע, למירני הוותיק שוב היה מצוין, וגם הפסד במערכה הראשונה הצמודה בשובר שוויון 7:6 לא שבר אותם. במערכה השנייה הם שלטו בעניינים וניצחו בקלות 2:6, ושלחו את המשחק לסופר טיי ברייק במערכה השלישית. ההתחלה הייתה דווקא של האוסטרלים, שברחו ליתרון של 0:3, אבל רם ומירני חזרו כל הדרך לניצחון 7:10 במערכה בדרך לתואר היוקרתי.

רם ומירני, כזכור, הצילו חמש נקודות משחק בחצי הגמר, והיום כבר פיגרו 4:1 בשובר השוויון. רם אמר בסיום כי "העובדה שמקס ואני ניצחנו כל כך הרבה משחקים לאחרונה נתן לנו ביטחון שאנחנו יכולים לחזור מכל מצב. אני משחק טניס כבר הרבה שנים, אבל הקאמבקים שלנו לאחרונה זה משהו שאני לא זוכר. זה באמת נותן תחושת ביטחון להציל נקודות משחק באינדיאן וולס, ואחרי זה גם פה במיאמי. אני חושב אבל ששלטנו במשחק לכל אורכו".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully