וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מקווה שנוכל לגנוב ליונייטד את האליפות"

יוסי בניון התרגש משער הניצחון הדרמטי שלו שהעלה את ליברפול לפסגה: "שמנו עליהם יותר לחץ". בניטז: "אם נזכה באליפות, זה יהיה השער הכי חשוב של העונה"

אחרי השבוע הקשה שעבר יחד עם נבחרת ישראל, חזר הערב (שבת) יוסי בניון לחלום בו הוא חי בשאר ימות השנה. הקשר הישראלי חזר למדי ליברפול, עלה כמחליף במשחק החוץ הקשה של קבוצתו מול פולהאם בדקה ה-76, וכבש שער מצוין בדקה ה-90 שקבע 0:1 לליברפול, והעלה אותה זמנית למקום הראשון בטבלה עם 67 נקודות, לעומת 65 של מנצ'סטר יונייטד שתארח מחר את אסטון וילה (18:00, שידור ישיר בספורט 2), כשליונייטד יש בנוסף עוד משחק חסר.

כמו אחרי שער הניצחון שלו על ריאל מדריד בברנבאו, שוב גנב בניון את ההצגה, ובסיום אמר כוכב הערב: "כמובן שאנחנו שמחים שהשגנו את שלוש הנקודות עם הסיום המתוק הזה. נחמד להיות במקום הראשון, לפחות ליום אחד, בתקווה שנחזיק בו ליותר מיום אחד. אני חושב שבהחלט שמנו יותר לחץ על מנצ'סטר יונייטד, ונקווה שמחר הם יאבדו נקודות מול אסטון וילה ונוכל לגנוב את האליפות בסיום העונה".

על התפתחות המשחק אמר בניון: "מהדקה הראשונה החטאנו המון מצבים וכבר חשבנו שזה אחד הימים האלה בהם הכדור פשוט לא ייכנס, אבל בסוף היה לי מזל, אחרי שהחטאתי מצב טוב עוד יותר לפני שכבשתי, ואני שמח שזה נכנס. היינו חייבים לנצח היום, כדי לשים יותר לחץ עליהם. אחרי פגרת הנבחרות לא ידענו איך כל השחקנים יחזרו, ואני שמח שעשינו את העבודה, ונקווה שבמשחק הבא עוד נשתפר".

על היכולת האישית שלו אמר בניון: "הייתי בכושר טוב לפני כמה שבועות וכבשתי הרבה, ואז הגיעה הפציעה בשריר הירך. כמובן שזו תחושה רעה, אבל שמחתי לראות שהקבוצה ממשיכה לנצח, נראית טוב ומתקרבת למנצ'סטר יונייטד. עבדתי קשה כדי לחזור מהר, ניסיתי לעשות את המירב היום בדקות שקיבלתי ואני שמח שזה הספיק".

ג'רארד מחמיא, בניטז מהלל

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, בישל לבניון את השער ולא חסך במחמאות לישראלי בסיום: "חשבנו שזה לא היום שלנו עד שיוסי הופיע. הוא שחקן מיוחד. הוא לא שיחק בכל משחק, וזה רק מראה עד כמה חשוב הסגל העמוק שלנו. השער שלו עשוי להיות מכריע עבורנו, ואלה שלוש נקודות קריטיות. היה ברור שכל תוצאה פרט לשלוש נקודות לא תספיק לנו".

רפא בניטז ניסה לשדר קור רוח ושלווה, אך התקשה להסתיר את התרגשותו. "נקווה שנצליח להשאיר את האוהדים שמחים עד תום העונה", אמר המנג'ר הספרדי, "אבל כמאמן התפקיד שלי הוא להישאר רגוע ולהשאיר את החגיגות לאוהדים. נותרו עוד הרבה משחקים, אבל אין ספק - זה היה שער חשוב בדקה מכריעה".

זו הייתה הפעם ה-11 העונה שליברפול כובשת בתוספת הזמן. "זה בעיקר הודות לכושר המצוין של השחקנים", החמיא בניטז לעוזריו, "תמיד מקווים לכבוש בסיום, אבל האמת שהיו לנו הרבה בעיות בסגל בגלל הפגרה הבינלאומית, וכל מי ששיחק נתן את המקסימום".

על החשיבות של השער של בניון אמר בניטז: "אף פעם אי אפשר לדעת עד כמה חשוב שער אחד יכול להיות, אבל אני מקווה שנזכה באליפות ואז זה יהיה השער הכי חשוב של העונה".

קראגר נהנה מהמלחמה

ג'יימי קראגר, בינתיים, מספר עד כמה הוא נהנה ממשחקי המוחות בין בניטז לאלכס פרגוסון ומהמלחמה הפסיכולוגית. "למען האמת, אני מת על זה, אני חושב שזה נהדר", אומר המגן הוותיק, "אני חושב שרוב האוהדים של ליברפול מכבדים את פרגוסון, לא חייבים לחבב אותו כדי להעריך אותו. לגבי מה שקורה בין המאמנים, אני חושב שזה היסטרי, ובכל פעם שאני קורא ציטוט של אחד מהם, אני מנסה לחשוב איך אני הייתי מגיב במקומם. זה פשוט בידור מעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully