וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הגדולות לא ספרו את הקטנות

האלופה ליון ניצחה 1:3 את לה מאן ושמרה על הפסגה, כשבורדו (0:1 על נאנסי) וליל (0:2 בנאנט) מנצחות אף הן ונשארות בתמונת האליפות

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית עמד הערב (שבת) בסימן המפגשים בין קבוצות הצמרת הצפופה לקבוצות התחתית, שם צפוף לא פחות. האלופה ליון ניצחה בקלות 1:3 את לה מאן ושמרה על הפסגה, כשבורדו נתקלה בנאנסי העיקשת והצליחה רק בדקות הסיום להשיג את השער ולנצח 0:1, שמקפיץ אותה מזנית למקום השני על חשבון מארסיי (מחר מול סנט אטיין). מי שנמצאת גם כן במאבק היא ליל, שעשתה את העבודה עם 0:2 בנאנט.

לה מאן - ליון 3:1

עם התמיכה האדירה מצד הנשיא ז'אן מישל אולאס ("הוא ייהנה משליטה מוחלטת בכל הקשור לרכישת שחקנים בעונה הבאה") הגיע קלוד פואל עם האלופה ללה מאן, כדי לשמור על הפסגה ולרשום ניצחון שני רצוף. ליון עלתה ללא ז'רמי טולאלן הפצוע, אבל לא ממש התקשתה מול קבוצת התחתית של דניאל ז'אנדופו, שיחסר את תורסטן הלסטד המצוין בחודש הקרוב.

בדקה ה-18 העלה הבלם ז'אן אלן בומסונג את ליון ליתרון, לאחר נגיחה ראשונה של ז'אן מאקון בכדור קרן. קארים בנזמה הכפיל את התוצאה בדקה ה-44 אחרי עוד בישול של מאקון, והשלים צמד אישי בנגיחה בדקה ה-58. אנתוני לה טאלק צימק בדקה ה-78 עבור המארחים.

בורדו - נאנסי 0:1

מפגש נוסף בין קבוצה עם יומרות לתואר לאחרת השואפת לשרוד בליגה הבכירה, התקיים בסטאד שבאן דלמאס, שם אירחה בורדו, ללא קבנאגי, ראמה והנריקה הפצועים, את נאנסי. האורחים הצליחו לשמור על שער נקי עד הדקה ה-88 כשהם בעשרה שחקנים (פרדריק ביאנקלאני הורחק בדקה ה-57), עד שבא מרואן שאמאק והכריע את המשחק עבור לורן בלאן עם שמאלית לרשת של דמיאן גרגוריני.

נאנט - ליל 2:0

גם הקבוצה התוססת של רודי גרסיה עוד חולמת על אליפות, או לפחות על מקום בליגת האלופות, ולשם כך הייתה חייבת ניצחון בנאנט. ממש על סף השריקה למחצית השיגה ליל פנדל, אותו בעט לרשת הברזילאי מישל בסטוס, בשערו ה-13 העונה. בדקה ה-58 כבש רוברט ויטק את השני של ליל, שעולה זמנית למקום השלישי.

ואלנסיין - אוקזר 0:2

במשחק שהפגיש שתיים מהקבוצות החמות בליגה, נותרה המארחת כלוהטת עם משחק 13 ברציפות ללא הפסד. ז'אן קלוד דארשביל, שהצטרף בחלון ההעברות בינואר והוסיף מחץ להתקפת ואלנסיין, כבש כבר בדקה הראשונה וקינח בפנדל בדקה ה-70.

תוצאות נוספות:

קון - טולוז 0:0

מונאקו - לה האבר 1:0
ללה האבר: מסמבה סמבו (76)

גרנובל - לוריין 3:1
לגרנובל: נאסים אקרור (70). ללוריין: קווין גאמיירו (29), גבריאל אוברטן (51), מורגן אמלפיטאנו (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully