וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת': "לא כל יום משיגים תוצאה כזו"

מאמן וולפסבורג נהנה מה-1:5 על באיירן, אך הנמיך ציפיות: "מקום חמישי יספיק". קלינסמן: "הביקורות נגדנו מוצדקות, אבל זה לא גמור"

רבות דובר בגרמניה לקראת משחק הצמרת המסקרן בין וולפסבורג של פליקס מגאת', לאלופה באיירן מינכן, קבוצתו לשעבר של מאמן הזאבים. מי שחגגה בגדול הערב (שבת) היא וולפסבורג, שמחצה את הבווארים 1:5 ועלתה למקום הראשון, מרחק שלוש נקודות מבאיירן הרביעית, שהציגה הגנה חלשה להחריד כשעלתה ללא מרטין דמיקליס המוצהב ודניאל ואן בויטן שנעדר מסיבות משפחתיות.

בפעם הקודמת שבאיירן חטפה חמישייה (5:2 מידי ורדר ברמן) היא המשיכה ל-12 משחקים רצופים ללא הפסד, והמאמן יורגן קלינסמן שרד את התקופה הקשה והסיר מעליו את איומי הפיטורים. עכשיו תקופת הלחץ ככל הנראה תחזור על עצמה, כשלאחר המשחק היה המאמן לנציג היחיד של באיירן שהתייצב למסיבת העיתונאים.

"אחרי מה שחווינו היום, אנחנו חייבים להישאר רגועים", הסביר קלינסמן. "ברור לי שנקבל ביקורות קשות בימים הקרובים, אבל אעשה הכל כדי להבהיר לשחקנים שהכל אפשרי. עדיין אפשר להשיג משהו בליגת האלופות ובליגה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל לאחר מכן כשלנו בגלל טעויות אישיות. נדבר בינינו על כל מה שקרה ונתרכז במשחק ליגת האלופות מול ברצלונה".

המאמן המנצח, פליקס מגאת', הנמיך ציפיות, על אף ניצחונה השמיני ברציפות של קבוצתו הנהדרת: "המטרה היא עדיין להיות בין חמש הראשונות. זה היה משחק יוצא דופן עבורנו, הרי לא כל יום משיגים כזו תוצאה מול באיירן מינכן. במחצית השנייה עלינו בטירוף ואין ספק שהניצחון הגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully