וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאמר מוציא לנו את הרוח מהמפרשים"

הבעלים של מכבי נתניה הוציא הודעה דרמטית אחרי ההפסד לבני יהודה ("אנחנו לא ראויים לאליפות"), מתיאוס: "לא יודע למה הוא אמר זאת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי נתניה הפסידה היום (שבת) 2:0 לבני יהודה במחזור ה-25 של ליגת העל. הקבוצה של לותר מתיאוס הגיעה לאצטדיון בלומפילד, לאחר פגרת הנבחרות במטרה להמשיך ולהידבק לחבורת הצמרת במסעה אל עבר תואר האליפות, אבל הנתנייתים לא יכלו לקבוצה של גיא לוזון.

לאחר ההפסד, הבעלים של המועדון דניאל יאמר לא חיכה יותר מדי והוציא הודעה מהירה, שלא לומר פזיזה, בזאת הלשון: "סיפור האליפות נגמר, אני ריאלי. הקבוצה לא ראויה לקחת את התואר. יש לנו עוד מטרות וכעת נתרכז בהן. לא ניקח השנה את האליפות. אם לא הצלחנו לנצח העונה את בני יהודה, אנחנו לא ראויים".

המאמן לותר מתיאוס לא כל כך הבין את פשר ההודעה ועיתויה ואמר בתגובה: "אני לא יודע למה יאמר את הדברים. אולי הוא רוצה להוריד לחץ מהשחקנים". גם השחקנים הופתעו לשמוע את הדברים מהתקשורת, ואחד מהם אמר: "זה מוזר מאוד, כי יאמר תמיד מנסה לעודד ולשמור על אופטימיות. ודווקא עכשיו כשעדיין יש לנו סיכוי ואנחנו בישורת האחרונה כך שהכל יכול לקרות, הוא אומר דברים כאלה שמוציאים לנו את הרוח מהמפרשים".

בסיום המשחק התברר כי שוער מכבי נתניה ליר שטראובר שיחק עם שבר בזרת ידו. שטראובר נפגע במהלך החימום לפני פתיחתו של המשחק וחש בכאבים, אולם עלה לשחק בכל זאת. בדיקה שנערכה לו בסיום הראתה כי הוא נפגע באצבע הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully