וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: טורניר אוהדים רשמי

ההתאחדות ו"מדינת כדורגל" ארגנו את הטורניר, שבסיומו ניצחה מכבי פ"ת. מנכ"ל ההתאחדות: "המטרה להביא להפסקת האלימות במגרשים"

קבוצת האוהדים של מכבי פתח תקווה זכתה היום (שישי) בטורניר האוהדים הרשמי הראשון של 'מדינת הכדורגל' בשיתוף ההתאחדות לכדורגל בישראל.

12 קבוצות אוהדים אשר ייצגו את 12 קבוצות ליגת טוטו השתתפו בטורניר שנערך במגרשי האימונים של נבחרות ישראל בר"ג, במפגש חגיגי וספורטיבי.

המשחקים נערכו ללא שופטים וללא גביעים עם דגש על סובלנות, כבוד הדדי והנאה ספורטיבית טהורה ממשחק הכדורגל. לפני פתיחת הטורניר הביאו אוהדי בני סכנין עוגה בצורת מגרש כדורגל ליתר קבוצות האוהדים.

מועדוני ליגת טוטו סייעו בהענקת תלבושות רשמיות לקבוצות האוהדים וכמו כן הגיעו לטורניר שחקני עבר והווה אשר שימשו כמאמנים לקבוצות האוהדים, ביניהם סרגיי טרטיאק (בית"ר ירושלים), עומר פרץ (קרית שמונה), שמעון אבוחצירא (הפועל פ"ת) ועמיר תורג'מן (מכבי ת"א).

בטורניר זכתה מכבי פתח תקווה שניצחה במשחק הגמר 0:3 את מכבי חיפה, והשלימה נצחונות בכל ששת משחקיה בטורניר. בסיום המשחקים קיבלה כל קבוצת אוהדים תעודת השתתפות מטעם מדינת הכדורגל וההתאחדות לכדורגל בישראל.

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "החיבור עם 'מדינת הכדורגל' הינו חיבור טבעי עבור ההתאחדות לכדורגל. המטרה שלנו היא להביא להפסקת האלימות במגרשים, וזו חלק מהפעילות שלנו. אני תקווה כי בשנה הבאה נוכל להפוך את הטורניר החד פעמי הזה לליגת אוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully