וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 2:3 את קרית שמונה

איליה יבוריאן כבש צמד (22, 59) ב-2:3 של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה, בניצחון הבית הראשון מאז מחזור הפתיחה של העונה. ליאור ז'אן הוסיף (70), ירו בלו (19) ויובל אבידור (86) הבקיעו לקרית שמונה שלא מצליחה להתרחק מהתחתית

במחזור הראשון של העונה, בתאריך 30 לאוגוסט, השיגה מכבי תל אביב את ניצחונה הראשון העונה בבלומפילד (1:2 על בני יהודה). מאז, קצת יותר משבעה חודשים, לא ראו האוהדים הצהובים ניצחון בית בבלומפילד. הערב (שבת), במחזור ה-25 של ליגת העל, שברה הקבוצה של אבי נמני סוף-סוף את הבצורת הארוכה עם 2:3 על עירוני קרית שמונה.

החוט המקשר בין שני הניצחונות הללו, שהראשון פתח את העונה מבחינה רשמית, השני סגר אותה, מבחינה לא רשמית. הקבוצה של אבי נמני עם 30 נקודות ורחוקה מהקבוצה אותה ניצחה הערב השוכנת במקום ה-11 שמוביל למבחנים, 10 נקודות. הצהובים יכולים להתחיל לחשוב ולתכנן את העונה הבאה. הם צריכים הרבה זמן לעשות זאת כי עוד עונה כזאת הקהל הצהוב כבר לא יסבול, גם אם נמני יהיה על הקווים.

בעוד חברים רבים מהפועל כפר סבא עברו להפועל תל אביב והם רצים עם הקבוצה לאליפות, גיז'רמו ישראלביץ' עשה דרך אחרת, דווקא לקרית שלום. הציפיות ממנו ומהקבוצה היו גבוהות, אבל שניהם לא הצליחו לעמוד בהן. הערב נתן ישראלביץ' את מה שכולם ציפו ממנו. הנעת כדור מצוינת עם כדורי עומק חכמים והרבה תנועה. במשחק הזה הוכיח ישראלביץ' למה מכבי כה רצתה אותו.

אלי כהן חזר לבלומפילד למפגש נגד הקבוצה שזרקה אותו בתחילת העונה שעברה. אבל כהן, בניגוד למישל כהן שהצליח לקחת שלוש נקודות ממכבי בסיבוב הראשון, לא מצליח נגד הצהובים והפסיד להם שש נקודות. הקבוצה הצפונית עדיין נלחמת חזק נגד הירידה ובמחזור הבא היא פוגשת את הכח עמידר רמת גן במשחק חשוב מאין כמוהו.

קרית שמונה פתחה עם מערך התקפי מאוד של שלושה חלוצים, דבר שעזר לה לעלות ליתרון כבר אחרי 19 דקות משער של בלו. אבל איליה יבוריאן איזן כבר אחרי שלוש דקות, והצהובים השתלטו על המגרש. במחצית השנייה, התרשלה קרית שמונה בשמירה על מכבי בכדורים נייחים, יבוריאן וז'אן כבשו בנגיחה מקרנות (59 ו-70, בהתאמה). יובל אבידור הצליח רק לצמק (86).

מחצית ראשונה

דקה 8: התנגשות קשה בין דרגוסלב יבריץ' לליאור ז'אן, שהשאירה את שוער מכבי שכוב דקות ארוכות.

דקה 14:מאור בוזגלו בעט מכ-16 מטרים כדור מסובב, דני עמוס קלט בקלילות.

דקה 19 - גול! קרית שומנה יצאה למתפרצת, בסיומה מסר צרפתי מצוין לירו בלו בתוך הרחבה, החלוץ בעט פינה אחת לשנייה והכניע את יבריץ', 0:1 לקרית שמונה.

דקה 21 - בוזגלו הזין את שבחון בכדור מצוין, אבל האחרון בעט חזק מעל השער.

דקה 22: גול! ישראלביץ' שלח טוב מאוד את יבוריאן, שהגיע למצב של אחד על אחד מול עמוסו מכ-15 מטרים שלח פנימה, מכבי איזנה ל-1:1.

דקה 37: ערבובייה ברחבת קרית שמונה הובילה כמעט לשער של מכבי, אבל הצהובים לא הצליחו לנצל את הבלבול כדי לקבוע מהפך.

דקה 45+3: התקפה צהובה נהדרת, שהסתיימה ברוחב שהוציא שפונגין ליבוריאן, אבל האחרון שלח משני מטרים לשחקים.

מחצית שנייה

דקה 49 - שבחון הסיט כדור ליבוריאן לאגף, שהעביר רוחב, בוזגלו נגח מחמישה מטרים החוצה ברשלנות.

דקה 52: מהלך יפה של ישראלביץ', שחדר לרחבה, ובעט לפינה הרחוקה, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 57: יחיאל הגיע לכדור קרן, אבל הנגיחה שלו הלכה גבוה מעל המשקוף.

דקה 59: גול! בוזגלו הרים קרן ארוכה, ז'אן נגח למרכז רחבת החמש, יבוריאן המשיך משני מטרים גם בנגיחה פנימה, שער שני של הארמני, מהפך 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 61 - צרפתי בעט כדור מסוכן, שפגע בשחקן מכבי, הטעה את יבריץ', אבל עם הרבה מזל צהוב לא חדר לשער.

דקה 70: גול! בוזגלו הרים קרן שגם הפכה לשער. הפעם ליאור ז'אן נגח ישירות לרשת, הרשלנות של קרית שמונה במצבים הנייחים עולה לה ביוקר, 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 79: ישראלביץ' הכניס כדור נהדר לבוזגלו, שעבר את עמוס, אבל מזווית קשה גלגל החוצה.

דקה 86: גול! יובל אבידור הגיע מצוין לכדור גובה ונגח חד לפינה של יבריץ', קרית שמונה צמצמה ל-3:2.

דקה 87: אסוס חדר לרחבה והרים לצד השני, בוזגלו נגח, עמוס הדף מצוין.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, יוסי שבחון (חיים מגרלשווילי, 65), גיז'רמו ישראלביץ' (ג'ונתן אסוס, 80), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן (סקוט סילי, 68).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, סלאח חסארמה, יניב לביא, לואיס גוטיירז (דני בונדר, 74), תומר סוויסה, פול קסאני (עידן סרור, 80), גיא צרפתי, טודור קולב (בני בן זקן, 73), יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully