וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את הכח עמידר ר"ג

חלוץ בית"ר, ברק יצחקי, רקד על המגרש, כבש צמד ובישל לעידן ורד ובן שושן ב-0:4 של האלופה על נועלת הטבלה הכח עמידר ר"ג

אמנם היריבה אינה מאריות הליגה, אבל הפגרה הקצרה והעובדה שהכח עמידר רמת גן באה הערב (שבת) לטדי אחרי מומנטום חיובי של שלושה משחקים ללא הפסד, הפכו את המפגש למוקש עבור בית"ר ירושלים. אבל הדאבליסטית פירקה את המוקש בקלי קלות, תוך הצגת כדורגל התקפי ושוטף, הביסה 0:4 והבהירה שהיא לא מורידה את הרגל מהגז. אחרי ההפסד של מכבי נתניה לבני יהודה, בבית"ר יודעים אחרי הניצחון, שהם בכיוון הנכון.

אנשי בית"ר הביעו חשש מפני שאננות השחקנים במפגש עם האחרונה בטבלה, בידיעה כי איבוד נקודות במשחק ביתי שכזה עלול לסתום את הגולל על סיכויי האליפות שלהם, אבל יכולת מצוינת של ברק יצחקי פוגגה כל חשש כבר למן הפתיחה. יצחקי ליהטט, נע היטב בהתקפה, מסר, סגר, ופשוט רקד על המגרש עם שער ושני בישולים מרהיבים. הגנת הכח רחוקה מרחק מזרח ממערב מהגנת יוון, אבל אפשר לפרגן וליהנות מביצועיו של יצחקי, שהיה ברמה אחת מעל כולם.

כצפוי, פתיחת המשחק הייתה שייכת לבית"ר, שניצלה החלקה של איתן טיבי בדקה ה-10, ועלתה ל-0:1 משער של ברק יצחקי. הכח עמידר לא הספיקה להתאושש וכבר הגנתה סוחררה על ידי סלאלום מרהיב של ברק יצחקי, אותו סיים בכדור עומק יפה לעידן ורד, 0:2 לבית"ר בדקה ה-15. כעבור רבע שעה בית"ר חגגה שוב, כשיצחקי השאיר עקב לבן שושן, וזה כבש מתוך הרחבה את ה-0:3.

המחצית השנייה נפתחה בקצב אטי יותר. דודו דהאן הכניס את אמיר אבו עראר ועומר רפס כדי לרענן את השורות, אך הכח לא הצליחה למצוא פירצה בהגנת המארחים. בית"ר חתמה את הניצחון היפה בדקה ה-73 כשבן שושן מסר ליצחקי, שבעט באלגנטיות פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 4 - שמעון גרשון פרץ קדימה, מסר לאבירם ברוכיאן שבעט מחוץ לרחבה למרכז השער. מאייבי קלט.

דקה 10 - גול! איתן טיבי החליק ברחבה ולא הצליח להרחיק את הכדור, עליו השתלט בן שושן. חלוץ בית"ר בעט, מאייבי הדף, ועל הכדור עט ברק יצחקי שכבש מקרוב. 0:1 לבית"ר.

דקה 15 - גול! ברק יצחקי ביצע סלאלום מרהיב, חלף על פני שני שחקני הכח, הכניס כדור עומק וירטואזי לעידן ורד, שכבש מקרוב וקבע 0:2.

דקה 30 - גול! עידן טל מסר ליצחקי כדור ארוך, וזה המשיך אותו בעקב לעמית בן שושן, שבעט חלש מקרוב וקבע 0:3 לאלופה.

דקה 36 - הגנת הכח הרחיקה כדור חופשי לרגליו של עידן ורד, שבעט בעוצמה למשקוף.

דקה 37 - ברק בדש פרץ לרחבת בית"ר מצד ימין, ובעט כדור שטוח שפספס את המסגרת.

דקה 39 - הגבהה מצד ימין פגשה את ראשו של בני חדד, שנותר לא מכוסה ברחבת החמש הבית"רית, אך קאלה הדף מצוין את הנגיחה.

דקה 73 - גול! מתפרצת קטלנית של בית"ר נגמרה ב-0:4. בן שושן פרץ מאגף ימין, מסר רוחב ליצחקי שבעט באלגנטיות פנימה, והשלים צמד.

דקה 83 - החמצה גדולה של הכח עמידר. קאלה הדף כדור שהגיע אל ג'וזף נואפור, שממרכז הרחבה, חופשי לחלוטין מול שער ריק, בעט מעל לשער.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, עידן טל, אבירם ברוכיאן, שמואל קוזוקין, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, מייקל טוקורה, עבדול קרים לוקמן, עידן ויצמן, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully