וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: באטון מסרב לעצור

הבריטי של בראון, שניצח באוסטרליה, השיג פול פוזישן שני ברציפות, הפעם במלזיה. המילטון רק במקום ה-12, יום קשה גם למאסה ופרארי

ג'נסון באטון הבריטי השיג הבוקר (שבת) את הפול-פוזישן השני ברציפות שלו העונה, כשיפתח מחר מהמקום הראשון את מירוץ מלזיה. באטון בן ה-29, נהגה של היצרנית בראון, ניצח את מירוץ פתיחת העונה באוסטרליה והשיג פול פוזישן חמישי בקריירה. יארנו טרולי מטויוטה, שסיים שלישי במלבורן, יפתח מהמקום השני, בעוד אלוף העולם לואיס המילטון ממשיך להתקשות ויפתח רק מהמקום ה-12.

טימו גלוק מטויוטה ובן ארצו הגרמני ניקו רוזברג מוויליאמס יפתחו בשורה השנייה, במקומות השלישי והרביעי. סבסטיאן וטל הגרמני (שהשיג את הזמן השלישי בטיבו) ורובנס באריקלו (שהיה אמור להיות רביעי) סוחבים עבירות, ושילמו על זה ביוקר: וטל מרד בול נענש בעשרה מקומות בגלל התנגשות באוסטרליה, בעוד באריקלו ירד חמישה מקומות בגלל עבירה באימונים. המילטון סיים במקום ה-13, אך יעלה מקום אחד בגלל העונש של וטל.

יום לא נעים עבר גם על פרארי, לאחר שפליפה מאסה סיים רק במקום ה-16, וקימי רייקונן (המנצח מאשתקד במלזיה) הגיע רק למקום התשיעי, אך יטפס שני מקומות בגלל העבירות.

מיקומים סופיים:
1. ג'נסון באטון - בראון
2. יארנו טרולי - טויוטה
3. טימו גלוק - טויוטה
4. ניקו רוזברג - וויליאמס
5. מרק וובר - רד בול
6. רוברט קוביצה - ב-מ-וו
7. קימי רייקונן - פרארי
8. פרננדו אלונסו - רנו
9. רובנס באריקלו - בראון
10. ניק היידפלד - ב-מ-וו
11. קזוקי נקאג'ימה - וויליאמס
12. לואיס המילטון - מקלארן
13. סבסטיאן וטל - רד בול
14. הייקי קובלאיינן - מקלארן
15. סבסטיאן בורדה - טורו רוסו
16. פליפה מאסה - פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully