וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בילבאו וחימקי בחצי הגמר

הספרדים הסתדרו עם זאדאר בדרך ל-67:76, בעוד הרוסים הדיחו את ולנסיה, 73:76 אחרי משחק צמוד. בלות'נטאל קלע 14 בניצחון לה מאן

שלב שמונה הגדולות של היורוקאפ המשיך גם הערב (שישי), כשבמשחק הראשון ניצחה חימקי מוסקבה את ולנסיה 73:76 בסיומן של 40 דקות צמודות למדי. שמונה שניות לסיום בפיגור שלוש, החטיא סשה אבדאלוביץ' שלשה, והחמיץ הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה. מייק ווילקינסון הוביל את המנצחים עם 15, כשגרבאחוסה ודלפינו עזרו לו עם 12 כ"א. מהעבר השני, 18 של אלברט אוליבר לא הספיקו לספרדים, שמסיימים את חלקם במפעל.

במשחק השני פגשה בילבאו את זאדאר, וניצחה אותה 67:76. הפתיחה היתה לחלוטין של הספרדים, שברחו ל-11:24 עוד ברבע הראשון. אלא שעם פתיחת המחצית החל הקאמבק הקרואטי, וברבע האחרון הורידה זאדאר את הפער לשלוש נקודות בלבד. אלא שהספרדים סגרו עניין עם מספר דקות טובות, בדרך להעפלה לפיינל פור. יאניס בלומס הוביל את בילבאו עם 21, בעוד זאדאר נהנתה מ-17 נקודות של פריץ'.

* לה מאן ניצחה הערב 58:75 את בסאנקון במסגרת המחזור ה-23 בליגה הצרפתית. לאחר הניצחון ניצבת לה מאן במקום החמישי בטבלה. דייויד בלות'נטאל הוביל את המנצחים עם 14 נקודות (ארבע שלשות), כאשר קלן קופי צירף לאותה מנת נקודות גם 10 ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוקאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully