וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון, בלי ספק

אחרי העיסוקים האינסופיים סביב פציעותיו בנבחרת, חזר בניון לליברפול והעלה אותה לפסגה, עם שער דרמטי בדקת הסיום ב-0:1 על פולהאם

המחזור ה-31 בליגה האנגלית זימן לנו הערב (שבת) מספר מפגשים מעניינים, ובאופן כללי היווה מבחן אופי עבור אריות הליגה, שפגשו קבוצות נחותות מהן על הנייר. ליברפול הצליחה לעלות זמנית למקום הראשון עם 0:1 יקר על פולהאם, אך עשתה זאת אחרי משחק מתסכל ושער דרמטי של יוסי בניון בדקה ה-90, פגשה שם את אלן שירר בהופעת הבכורה שלו על הקווים וחזרה עם 0:2 משכנע שמשאיר אותה במאבקי האליפות, כשהיא רק נקודה פחות משתי המוליכות.

במאבק על המקום הרביעי, עשתה ארסנל צעד נוסף לעבר הבטחת הכרטיס לליגת האלופות, כשגברה בביתה 0:2 על מנצ'סטר סיטי מצמד של עמנואל אדבאיור המתקמבק. ווסטהאם ניצחה 0:2 את סנדרלנד (90 דקות לבן חיים במרכז ההגנה), בעוד בולטון הביסה את מילדסברו המאכזבת 1:4 (תמיר כהן ישב על הספסל).

פולהאם - ליברפול 1:0

קשה לספור את כמות המחמאות שקיבלו שחקני ליברפול, צוות האימון שלה ובעצם, הקבוצה כולה בשבועות האחרונים. אין ספק כי מדובר בקבוצה החמה ביותר באירופה, ויש שיגידו גם הטובה ביותר, אך פגרת הנבחרות כנראה באה עבורה בזמן ממש לא טוב ואיימה לקטוע לה את הרצף. ליברפול קיוותה לעלות לפסגה עם יתרון שתי נקודות על מנצ'סטר יונייטד, כבר חשבה שתסתפק בתיקו בקרייבן קוטג', עד שבא יוסי בניון וסידר לה ניצחון יקר מפז.

פולהאם, אחת מהפתעות העונה עד כה, גברה במחזר הקודם 0:2 על יונייטד והתייצבה במקום התשיעי המרגיע. הערב היא בעיקר ניסתה להפריע לליברפול, שסבלה מחסור מזל משווע ופגעה בקורות שערו של מארק שוורצר ארבע פעמים במחצית הראשונה. בשני מקרים היה זה האיטלקי אנדרה דוסנה, שפתח בצד שמאל של הקישור, כשבין לבין היו אלה צ'אבי אלונסו ופרננדו טורס שנבלמו במסגרת.

במחצית השנייה המשיכה ליברפול להיות עדיפה, אך התסכול מההחמצות הגדולות ניכר על השחקנים. רפא בניטז ניסה לשנות כששלח את ריאן באבל ויוסי בניון, שכניסתו בדקה ה-76 הוסיפה לחלק הקדמי של ליברפול והביאה לאדומים שלוש נקודות. בניון קיבל מג'רארד כדור בדקה האחרונה, ובימין בעט נהדר מזווית אלכסונית לרשת של שוורצר. ליברפול עם שתי נקודות יתרון על מנצ'סטר יונייטד.

ניוקאסל - צ'לסי 2:0

מצחיק, אבל בשבוע בו הנבחרת האנגלית נראתה מצוין, וכשהליגה שבה לחיים עם מירוץ אליפות פתוח לגמרי, הסיפור הגדול ביותר בממלכה הבריטית היה אלן שירר. שחקן העבר הענק של ניוקאסל לקח את המושכות במועדון, במטרה להציל את השחורים-לבנים מירידה, אבל במשחקו הראשון חווה כישלון והאריך את רצף אי הניצחונות של קבוצתו לשישה משחקים.

העדיפות של צ'לסי הורגשה מן הפתיחה, אך רק במחצית השנייה באה לידי ביטוי בשערים. פרנק למפארד היה האיש של חוס הידינק על המגרש, כשהבקיע בנגיחה לשער החשוף בדקה ה-56 ובישל לפלורן מאלודה הצרפתי את השני תשע דקות לאחר מכן. שירר למד על בשרו עד כמה קשה מצבה של ניוקאסל, שרואה את יריבותיה מעל הקו האדום משיגות נקודות ומגדילות ממנה את הפער.

בלקבורן - טוטנהאם 1:2

התרנגולים קיוו להמשיך בטיפוס שלהם כלפי החלק העליון של הטבלה, אבל מהפך נהדר של הרוברס הוציא אותם מאיווד פארק ללא אף נקודה בשק. לאחר מחצית השעה, ניצל רובי קין פנדל אחרי שגאל ג'יבה נגע בכדור בידו ברחבה. עשר דקות לסיום ווילסון פאלאסיוס מהספרס הורחק, ושתי דקות לאחר מכן החל המהפך. בני מק'ארתי כבש, כשדקה לסיום אנדרה אוייר ההולנדי הבקיע את השני. הרוברס משיגים שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי הירידה שלהם.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:2

16 משחקים רצופים ללא הפסד. בסדרת המשחקים הזו התגאתה ערב המשחק ארסנל, שנמצאת בכושר מצוין שבא לידי ביטוי בליגה האנגלית, ואף בליגת האלופות. התותחנים, שרוצים לחסל סופית את אסטון וילה במאבק על המקום הרביעי, קיבלו חזרה להרכב את ססק פברגאס, עמנואל אדבאיור ותיאו וולקוט, כששני הראשונים הראו את נחיצותם בצורה מיידית ורשמו קאמבק מוצלח מול מנצ'סטר סיטי עמוסת הבעיות, שאף איבדה במחצית הראשונה את וויין ברידג' ו-וינסנט קומפני עקב פציעות.

כבר בדקה השמינית הגביה פברגאס כדור לרחבה ואדבאיור החופשי נגח לרשתו של שיי גיבן. שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת פעם נוספת במחצית הראשונה הקצבית, וארבע דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השני של אדבאיור, כששוב פברגאס אמון על מלאכת הבישול. הקבוצה של ארסן ונגר תופסת מרחק של שש נקודות מאסטון וילה (מחר נגד מנצ'סטר יונייטד) במאבק על המקום הרביעי. עכשיו הפנים של התותחנים לעבר המפגש עם האקס רובר פירס וקבוצתו ויאריאל ברבע גמר ליגת האלופות.

משחקים נוספים:

ווסטהאם - סנדרלנד 0:2

לג'אנפרנקו זולה וחניכיו יש עדיין שאיפות לתפוס את המקום לאירופה והערב הם עשו צעד נוסף בכיוון למרות ההרכב החסר. היה זה יומם של ילדי הפטישים, כשג'וניור סטניסלאס בן ה-19 דחק לרשת החשופה את הראשון בדקה ה-42, וג'יימס טומקינס, המבוגר ממנו בשנה, נגח את השני בדקה ה-53. טל בן חיים שיחק 90 דקות כבלם בהרכב סנדרלנד.

בולטון - מידלסברו 1:4

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הצליחה בולטון לאסוף שלוש נקודות מול מידלסברו המדורגת לפני אחרונה. קווין דייויס כבש בדקה השמינית לזכות המארחים, גארי או'ניל השווה בדקה ה-38, אבל גארי קייהיל דחק מקרוב והחזיר את היתרון בחלוף שש דקות. במחצית השנייה נכנס לפעולה מת'יו טיילור, שהבקיע מכדור חופשי בדקה ה-78 ובישל לריקרדו גארדנר בדקה ה-84. תמיר כהן חזר מהנבחרת ובילה 90 דקות על ספסלה של בולטון.

ווסט ברומיץ' - סטוק סיטי 2:0
לסטוק: ריקרדו פולר (2), ג'יימס ביטי (49)

האל - פורטסמות 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully