וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ניצח את פדרר ויפגוש את מארי בגמר מיאמי

דג'וקוביץ' גבר על רוג'ר פדרר העצבני בשלוש מערכות בחצי הגמר במיאמי, ומחכה בגמר מסקרן לאנדי מארי, שהדיח את דל פוטרו

גמר נהדר מצפה לנו מחר בטורניר מיאמי (סך פרסים 4.5 מיליון דולר), כששניים מהטניסאים הטובים בעולם, אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ', ייפגשו בקרב מסקרן על התואר. דג'וקוביץ' גבר בחצי הגמר על רוג'ר פדרר המתוסכל 6:3, 2:6, 3:6, בעוד מארי הדיח את הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו 1:6, 7:5, 2:6. המאזן בין השניים עומד עד עתה על 2:4 לטובת דג'וקוביץ', השלישי בעולם, אבל שני הניצחונות האחרונים היו של הסקוטי, הרביעי בעולם. "נהניתי מהמשחקים האחרונים שלנו", אומר דג'וקוביץ' לקראת הגמר, "הוא שחקן חכם ויציב, ואני מצפה בקוצר רוח למפגש עמו".

הראשון שהבטיח את מקומו בגמר היה הסרבי. הוא ופדרר נפגשו תשע פעמים קודמות, כשהמאזן עד היום עמד על 2:7 לטובת השוויצרי, אבל בתום ערב קשה שכלל 47 שגיאות בלתי מחויבויות, תסכול גדול, עצבים ורקטה שבורה - אין ספק שפדרר כבר לא נראה כמו הטניסאי הענק ששלט בענף ללא עוררין. "הייתי פשוט מתוסכל", ניסה להסביר פדרר את עצביו שבגדו בו, "לא הרגשתי טוב, זה היה דבר טבעי".

המערכה הראשונה הלכה עם פדרר. בעזרת הגשות עדיפות ומשחק יעיל הצליח לנצח פדרר 3:6 את המערכה הראשונה, אלא שבשלב הזה נכנס דג'וקוביץ' לעניינים, וזה לא היה נעים לשוויצרי. המדורג שלישי בעולם כבר לקח את המערכה הבאה 2:6, בקלילות משהו, כשפדרר לא מצליח להסתדר עם ההגשות של הסרבי, שניצל רק שלוש מ-7 נקודות השבירה שלו.

במערכה השלישית והמכרעת, המומנטום של דג'וקוביץ' המשיך. פדרר נראה היה עייף, ויותר מהכל - וכמו שהתרגלנו לראות בחודשים האחרונים - אנושי. השוויצרי גם הפגין תסכול רב, וטעה פעמים רבות, ואפילו הספיק לשבור את מחבטו בזעם. שוב ההגשות של דג'וקוביץ' סידרו לו נקודות קלות, בדרך לניצחון 3:6 במערכה השלישית והמכרעת, ומקום בגמר. "תמיד קשה לשחק בתנאים כאלה", תירץ פדרר, והאשים את הרוח.

בחצי הגמר השני הציג אנדי מארי יכולת הגנתית מצוינת, כשלקח כמה נקודות משום מקום ותסכל את דל פוטרו, ועל אף שנוצח במערכה השנייה הוכיח במערכה השלישית את עליונותו הבלתי מעורערת. "אני חושב שאם נובאק ואני נשחק טוב, יהיה גמר מעולה" אמר מארי בסיום, "יש לי עונה די טובה עד עכשיו, ואני בהחלט מרגיש טוב".

בגמר הנשים ייפגשו סרינה וויליאמס וויקטוריה אזרנקה. האמריקאית גברה על אחותה, ונוס, בשלוש מערכות. "היא לעולם לא מוותרת", אמרה סרינה על אחותה, שנכנעה בסופו של דבר. אזרנקה, מצידה, התגברה על סווטלנה קוזנצובה, גם היא בשלוש מערכות. "היא משחקת טוב מאוד", החמיאה וויליאמס ליריבתה הצעירה בגמר. בעזרת הניצחון בחצי הגמר הבטיחה סרינה הישארות במקום הראשון בעולם בלי קשר לתוצאה בגמר.

עדכון ראשון: 3.4, 21:44
עדכון אחרון: 4.4, 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully