וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהנו מפרי אטו

שער של סמואל אטו העניק לברצלונה 0:1 בויאדוליד, ריאל מדריד עשתה את העבודה עם 0:1 משלה במלאגה ושמרה על פער שש הנקודות בפסגה

באופן לא ממש טיפוסי, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-29 בליגה הספרדית עם שישה משחקים, לא פחות. במוקד יצאו שתי הגדולות של הליגה למשחקי חוץ, במטרה לשוב הביתה בשלום. ברצלונה, שממשיכה להוליך את הטבלה בפער של שש נקודות מסגניתה, יצאה למשחק לא קל בכלל בויאדוליד, ושער יחיד של סמואל אטו קבע 0:1 והעניק לה שלוש נקודות חשובות בדרך לתואר. לאחר מכן ייחלה בארסה למעידה של ריאל מדריד, אבל האלופה סגרה את הערב עם 0:1 משלה במלאגה ונשארה בטווח סביר מיריבתה הגדולה.

חוץ משתי הגדולות, אירחה אלמרייה את ויאריאל, שלוטשת עיניים אל עבר מקום בליגת האלופות, והביסה אותה 0:3. אתלטיק בילבאו אירחה את מאיורקה לקרב תחתית וניצחה אותה 1:2, ניצחון שהעניק לה מעט אוויר לנשימה. הואלבה ניסתה להפתיע את סביליה המצוינת, אך נוצחה 1:0. בטיס ונומאנסיה נפגשו לקרב תחתית לוהט שהסתיים בתיקו 3:3 רב שערים.

ויאדוליד - ברצלונה 1:0

"אם ברצלונה ב-100 אחוז יכולת, זה כמעט בלתי אפשרי לנצח אותם", אמר מאמן ויאדוליד, חוזה לואיס מנדיליבר, וביטא את הבעיות של רוב קבוצות אירופה בעונה הנוכחית. אבל ויאדוליד שכחה מהתבוסה 4:1 לסביליה במחזור הקודם, ולעיני הקהל הביתי היא הצליחה להערים קשיים על הקטאלונים.

המחצית הראשונה הייתה בשליטת ברצלונה, ואילצה את שוער המארחת סרחיו אסנחו להפגין את יכולתו. בדקה ה-39 פערי האיכות נשאו פרי ודאבל פס נהדר בין צ'אבי לסמואל אטו הסתיים בהקשתה של הקמרוני מעל לשוער נבחרת ספרד הצעירה, ובארסה עלתה ל-0:1. בדקה ה-58 המחליף דמיין אסקודרו עבר את כל הגנת ברצלונה, אך החמיץ מול השער, ועד הסיום ספיקו אינייסטה, דני אלבס ואטו להחמיץ עוד מספר פעמים. ויאדוליד לא הצליחה להעניש את האורחים, שיצאו עם שלוש הנקודות.

מלאגה - ריאל מדריד 1:0

את המשחק הקודם בין שתי הקבוצות ספק אם ישכחו במלאגה בזמן הקרוב. אז, בסיומו של קרב יוצא דופן, הם הובילו שלוש פעמים רק כדי להפסיד 4:3, ולמרות שבמחזור הקודם האנדלוסים הובסו 6:0 על ידי ברצלונה, הם האמינו שאת ריאל הם יוכלו לעקוץ.

במחצית הראשונה היה נדמה שהאופטימיות של המקומיים תשתלם, וריאל הייתה רחוקה מהכושר הטוב שלה מלפני פגרת הנבחרות, אבל אחרי שהקבוצות ירדו להפסקה בתיקו מאופס, הגיע גונזאלו היגואין, שבדקה ה-48 פרץ מקו מחצית המגרש עד לשער של מלאגה וכבש שער נהדר ויקר, ששמר את ריאל בתמונת האליפות לפחות לשבוע נוסף.

רקראטיבו הואלבה - סביליה 1:0

המארחים רוצים להישאר בליגה, אך לוח המשחקים לא זימן להם חיים קלים בלשון המעטה. להוציא את המפגש הסופר-קשה נגד סביליה המעולה, לרקראטיבו נשארו גם משחקים נגד ריאל מדריד, ברצלונה וויאריאל, וכשהתחתית הספרדית כל כך צמודה וצפופה, כל נקודה עשויה להיות קריטית, וכל נקודה נגד הגדולות תשמש כבונוס. האורחים מסביליה לא מעדו ואת נקודות הבונוס תחפש רקראטיבו מול יריבות אחרות.

סביליה, ללא לואיס פביאנו הברזילאי, שלטה במשחק ובעטה 17 פעמים לשער המארחת, אך המטח הזה הניב רק שער אחד בדקה ה-33 מהנקודה הלבנה, כשפרדי קאנטה היה האיש שכבש. זה הספיק לסביליה כדי לצאת מרוצה מהמפגש עם הקבוצה הכי ותיקה בספרד.

אלמרייה - ויאריאל 0:3

מחצית ראשונה של המארחים הטביעה את הצוללת הצהובה. אלבארו נגרדו פתח את החגיגה בדקה ה-8 כשקבע 0:1, וכעבור 12 דקות היה זה פאבלו פיאטי שהכפיל את התוצאה. חוזה מאנה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-35, ו-ויאריאל, שרוצה לשמור על המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, מרגישה היטב את ולנסיה, שנמצאת 5 נקודות ומשחק חסר מאחוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אתלטיק בילבאו - מאיורקה 1:2

מאיורקה שלטה במשחק, ובעטה 18 בעיטות לשער באסקים, אך לא הצליחה לתרגם זאת לניצחון. המארחים נהנו מפתיחה מוצלחת, כשפרנסיסקו נבארו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-3 וקבע 0:1. המשחק הפך פיזי ומלווה בהרבה עבירות, ורק בדקה ה-72 מאיורקה הצליחה להשוות משער של חוזה חוראדו. בדקה ה-81 הוחלף דודו אוואט בשוער הארגנטינאי ג'רמן לוקס, אחרי שנפצע במפשעה אחרי הרחקה שגרתית. שלוש דקות אחרי שהוחלף השוער הישראלי, כבש חאבי מרטינז את השער שהוריד את מאיורקה מנוצחת.

משחק נוסף:

בטיס - נומאנסיה 3:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully