וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א הפתיעה את מכבי ראשל"צ

שחקניו של גלעד מאור ספגו מפלה בביתם, והפסידו 24:21. הפועל ראשל"צ ניצחה את אס"א תל אביב 24:29. נס ציונה גברה על רמה"ש

המחזור הלפני אחרון בשלב הבתים של ליגת העל לגברים בכדוריד נערך היום (שישי), אך גם כשנותר עוד מחזור אחד לסיום, טרם ברורה זהות העולה הרביעית לפלייאוף, כשגם בתחתית שום דבר לא סגור.

בבית העליון נפגשו הערב מכבי 'מאוחדת' תל אביב, הרביעית בטבלה, ומכבי ראשל"צ המוליכה. כ-200 צופים באולם בהדר יוסף ראו שליטה של המארחים כמעט לאורך כל המשחק. תל אביב פתחה מתחילת המשחק פער שנע בין 2 ל-4 נקודות, כשהיא נהנית ממשחק טוב של ההגנה, בראשות השוער צביקה גרוס. לקראת הסיום החלו חניכיו של גלעד מאור להתקרב ולנגוס בהפרש ואף הצליחו להשוות באחת ההזדמנויות. 5 דקות לסיום הפריד רק שער אחד בין הקבוצות, 21:22 לתל אביב, אך עד לסיום כבשו המארחים 2 שערים ללא מענה, ניצחו 21:24 והנחילו למוליכה הפסד שני העונה. ת"א שומרת על יתרון 2 הנקודות מהחמישית, נס ציונה.

בקרב הישיר על המקום השני בבית, אירחה השניה, הפועל ראשל"צ, את השלישית, אס"א 'קסטרו' תל אביב באולם רוזנשטיין. הדקות הראשונות אופיינו בשליטה מוחלטת של ראשל"צ שכבר הובילה 2:8 בדקה ה-11, בעיקר בזכות משחק טוב של אמיר לנגליב. שחקניו של ישראל ברנר הצליחו להיכנס למשחק ככל שחלפו הדקות ובמחצית התוצאה הייתה 9:14. השליטה של ראשל"צ נמשכה גם במחצית השנייה, כשטל בלכר מנצח על המקהלה של סער פרנקל עם משחק מצויין. עד לסיום הצליחה ת"א לצמק רק מעט. בסיום ניצחה ראשל"צ 24:29 והבטיחה את המקום השני בבית לקראת הפלייאוף. אס"א תל אביב תסיים שלישית.

א.כ נס ציונה אירחה לעיני 200 צופים באולם 'צימרמן' את א.ס רמה"ש, האחרונה בבית העליון. הפתיחה היתה של המארחים, אך עד למחצית הצליחו שחקני רמה"ש לחזור למשחק וירדו להפסקה בפיגור נקודה בלבד, 9:10. המומנטום של רמה"ש נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה והיא עלתה ליתרון 11:9, אך נס ציונה ידעה לחזור למשחק בהנהגתם של ברק פריד, שכבש 6 שערים ועידן יעיש שכבש 5. המארחים עלו ל-12:18 ושמרו על היתרון עד ל-18:24 בסיום. המצטיין בשורות נס ציונה היה השוער, מילוש זיבויינוביץ'. למרות הניצחון, נס ציונה חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה העונה, מול מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ, כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לפלייאוף.

בבית התחתון המשיכה עירוני 'אולימפיה' פתח תקווה גם היום את סדרת הניצחונות המדהימה שלה, כשגברה בבית 22:24 על הפועל רמת גן. המארחים הובילו מפתיחת המשחק בהפרשים קטנים, ולמחצית ירדה פתח תקווה ביתרון 9:13 והמשיכה לשמור עליו עד לסיום. לפתח תקווה זהו ניצחון חמישי ברציפות והיא התרחקה כדי 4 נקודות המקום האחרון. רמת גן, שבסיבוב הקודם ניצחה את פ"ת בקלות 24:38, ירדה למקום האחרון.

קבוצת תחתית נוספת, העולה החדשה, א.ס סביון, רשמה היום ניצחון חשוב ומשכנע, 19:33 על מוליכת הבית התחתון, בני הרצליה. לאחר מחצית ראשונה צמודה יחסית, שהסתיימה ביתרון 10:13 למארחים, החלה העולה החדשה ללחוץ על הגז ופתחה פער גדול עד לסיום. הסקורר הזר מאנדיי סאט הוסיף למאזנו המרשים 13 שערים ותומר בנימוביץ' הוסיף חמישה משלו לזכות המנצחים. סביון עלתה בעקבות הניצחון למקום הלפני אחרון.

אחד המשחקים הצמודים של המחזור נערכו באולם 'קציר' בחולון, שם אירחה מכבי מ.כ חולון את מכבי 'אבישי' קריית מוצקין. המשחק היה הפכפך, כשהיתרון עובר מקבוצה אחת ליריבתה. לאחר פתיחה טובה של מוצקין, נטלה חולון את ההובלה וירדה להפסקה ביתרון 12:15. בפתיחת המחצית השנייה היתרון שוב עבר למוצקין, אך הרחקות של שניים משחקניה, ישראל פישר ואלעד קפון, היקשו עליה לשמור על ההפרש. במצב של 30:29 למוצקין כבשה חולון שני שערים חשובים ועלתה ליתרון נקודה. מוצקין השוותה, אך הכדור האחרון היה של חולון. למרות שנותרו 22 שניות לשריקה האחרונה, לא הצליחו המארחים לכבוש שוב ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 31.

מחזור אחד לסיום שלב הבתים, ארבע קבוצות עדיין מסובכות עמוק בתחתית: רמת גן אחרונה עם 11 נקודות. מקום אחד מעליה נמצאת סביון עם 12. פתח תקווה רביעית עם 14 ומוצקין עם 15 במקום השלישי. המחזור הבא והאחרון בשלב הבתים ייערך בעוד שבועיים, ב-17.4, בשל פגרת נבחרת העתודה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully