וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - נתניה: הרכב מנצח לא מחליפים

לותר מתיאוס יעלה בהרכב זהה לזה שניצח את בית"ר, כשדדי בן דיין יפתח על הספסל. לוזון מרביץ נחישות בשחקניו (שבת, 15:30, ספורט 2)

"אנחנו יודעים שבשביל לנצח בשבת נצטרך לשחזר את היכולת שלנו מלפני חודש, להביא את היכולות שלנו בחלק הקדמי לידי ביטוי, לתקוף עם הרבה מאוד שחקנים וגם להיות ממושמעים מבחינה הגנתית". כך אמר מאמן בני יהודה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את מכבי נתניה מחר (שבת, 15:00, ספורט 2) בבלומפילד. הזהובים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, למכבי חיפה ולהפועל תל אביב, ועוד הפסד במסגרת הגביע לבני סכנין. חלומות הצמרת אופסנו בשלב זה וכעת רוצים בקבוצה רק לחזור למסלול הניצחונות. הם ישמחו לעשות זאת מול קבוצת הצמרת מנתניה.

הקשר לירוי צעירי סובל מדלקת בגיד הירך והוא לא בסגל למשחק. הבלם הקולומביאני איבן גארידו החלים מהפגיעה ברגלו והוא כשיר. הבלם דין מורי, שחזר השבוע ממסע הנבחרת לכרתים, התאמן אתמול והיום עם חבריו, ויפתח לצדו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה. המאמן לוזון עדין מתלבט בין הרוויה קובצ'ביץ' לקובי מויאל באיוש הקישור האחורי. הארגנטינאי פדרו גלבאן, שלא פתח במשחק הקודם מול הפועל תל אביב, חוזר להרכב ויפתח לצידם של אסי בלדוט ותמיר כחלון בקישור. החלוץ אלירן עטר, שנשלח באחד מאימוני השבוע למקלחת מוקדמת על ידי מאמנו, יפתח כחלוץ בודד בהתקפה, כאשר משה ביטון, שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה הארוכה בכתפו, ימתין להזדמנות מהספסל.

לוזון הזהיר את שחקניו כי העונה רחוקה מלהסתיים והוסיף לקראת המשחק מחר: "שחקן מקצוען תמיד צריך להיות בפוקוס, והמטרה היא לנצח כמה שיותר עד הסיום. מבחינתי אין דבר כזה כמו "ללכת לים". אנחנו מקצוענים, מקבלים כאן משכורת עד היום האחרון ונתנהג כמקצוענים. מי שלא יתנהג כמו מקצוען לא יהיה פה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל (הרוויה קובצ'ביץ'), מהארן ראדי, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר

נתניה: בן דיין על הספסל

לאחר שיצאה מהתקופה הרעה עם ניצחון מרשים על בית"ר ירושלים, מגיעה מכבי נתניה למשחק נגד בני יהודה, אותה טרם ניצחה העונה, בבלומפילד. בפעם האחרונה שנפגשו השתיים המשחק נגמר ב-1:1 עם השער המדהים של אלירן עטר במספרת, כשמנגד גם שניר גואטה מנתניה כבש שער יפה בוולה. כשלא פחות מחמישה משחקניה של נתניה נכללו בסגל הנבחרת הלאומית, רק אתמול (חמישי) ערך לראשונה לותר מתיאוס אימון עם סגל מלא, אך גם אותו עזבו מוקדם דדי בן דיין, קלמי סבן ואיתי שכטר ששיחקו במדי הנבחרת ברביעי.

הערב (שישי) כבר ערך מתיאוס אימון עם סגל מלא, פרט לזאביק חיימוביץ שעדיין סובל מפציעה בקרסול ועשוי לחזור להתאמן בשבוע הבא. מתיאוס, שהיה מרוצה בצורה חסרת תקדים לאחר המשחק מול בית"ר ואף ציין כי "זהו המשחק הטוב ביותר שלנו העונה", לא ישנה את ההרכב בכלל ואפילו לא יחזיר את דדי בן דיין, שנעדר עקב הרחקה מהמפגש מול בית"ר, להרכב. המגן הצעיר אוראל דגני ימשיך לפתוח כבלם. באסיפה המסכמת מתיאוס הזכיר לשחקניו כי עדיין לא ניצחו את בני יהודה השנה. "זה משחק חשוב שאנחנו חייבים לנצח בו אם אנחנו רוצים לזכות באליפות. אסור לנו לאבד ריכוז בשלבים האלה ואנחנו חייבים לשמור על היכולת מהמשחק האחרון".

"מדובר במשחק מול אחת הקבוצות החזקות בליגה", סיפר איתי שכטר לקראת המשחק. "עבורינו זה כמו המשחק הכי חשוב העונה. בני יהודה משחקת כדורגל יפה ואטקרטיבי מתחילת העונה והראייה היא שהשגנו מולה שתי תוצאות תיקו. אם אנחנו רוצים להמשיך ולהיות בצמרת הגבוהה ולהילחם על המקום הראשון אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה ולתת את הכל.
"אני לא חושב שלפגרת הנבחרת יש השפעה על מי מהקבוצות", סיפר החלוץ שערך הופעת בכורה במדים הלאומיים ביום רביעי. "נצטרך את הקהל שלנו שידחוף את הקבוצה כמו שעשה לפני שבועיים בקופסא. אנחנו מצידנו נצטרך לעלות ולשחק ביחד ועם אותה מוטיבציה כמו ששיחקנו מול בית"ר ירושלים".

הרכב משוער: לירן שטראובר, טל מעבי, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully