וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - קרית שמונה : הקרב על הבית

נמני ושחקניו ינסו לנצח בבלומפילד, בו לא חגגו כבר המון זמן, כשיפגשו את הצפוניים, שדווקא אוהבים את המגרש (שבת, 19:30, ספורט 1)

שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל קרית שמונה בבלומפילד בשבת (19:30, ספורט 1). במועדון מודעים לעובדה שנצחון במשחק הזה יסיים את המאבקים בתחתית באופן סופי, אולם מצד שני, הפסד מחר מול שחקניו של המאמן אלי כהן, והצהובים שוב מסתבכים בחלק התחתון של הטבלה.

בפעם הקודמת שמכבי תל אביב אירחה את הפועל קרית שמונה בבלומפילד, זה היה בסיבוב הראשון, ונגמר רע מאוד - בהפסד של 1:0, שהביא בסופו של דבר לפיטוריו של המאמן הקודם רן בן שמעון. הצהובים מתקשים מאוד העונה לצבור נקודות במגרשם הביתי, ולמעשה מאז הנצחון 1:2 על בני יהודה במחזור הראשון של העונה, לא הצליחו שחקניו של אבי נמני לנצח שוב משחק ביתי.

נמני ייחסר מחר את המגן אורי שטרית, שסובל מפגיעה בשרירי המפשעה, ומי שיפתח בעמדת המגן השמאלי יהיה שרן ייני. הבלם איגור טומאסיץ' ששב אמש ארצה לאחר ששיחק פעמיים במדי נבחרת בולגריה במוקדמות המונדיאל, ערך היום אימון וייפתח במרכז ההגנה לצידו של אבי יחיאל.

על פי האימון המסכם, נראה כי הקשר הליברי דולי ג'ונסון יאבד את מקומו בהרכב, כנראה לטובתו של ליאור ז'אן שחוזר לסגל אחרי חודש וחצי וזאת, לאחר שהחלים לחלוטין מהפציעה בברכו. ז'אן יתופקד לצידו של משה מישאלוב, כאשר יוסי שבחון יפתח ככל הנראה לצידם של גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו בחלק הקדמי של הקישור.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

קרית שמונה - גמר גביע?

בקרית שמונה מגדירים את המשחק מחר מול מכבי תל אביב כ"גמר גביע". בקבוצה ערכו הכנות של כמעט שבועיים למשחק התחתית החשוב מול הצהובים. בקרית שמונה לא רוצים בכלל לחשוב על אפשרות של הפסד ודווקא המשחק בבלומפילד אמור להאיר להם פנים. בשמונת המשחקים שקיימה הקבוצה באצטדיון ביפו הפסידה משחק אחד בלבד וניצחה בארבעה כנגד כל התל אביביות. לכן, האופטימיות לקראת מחר זרועה בקבוצה הצפונית.

המאמן אלי כהן שהביא מיעט לדבר עם שחקניו ושם דגש במיוחד על החלק ההגנתי של הקבוצה, וביקש משחקניו ריכוז וצפיפות בשטח שלהם. המאמן עדיין מתלבט לגבי ההרכב, כאשר בהגנה המאמן מתלבט בין אמיר נוסבאום לאלברטו גוטיירז.

עוד מתלבט כהן בחלק הקדמי, כאשר תרגל את ירו בלו יחד עם טודור קולב ויובל אבידור בחלק הקדמי. ככל הנראה, אם יחליט בסופו של דבר המאמן לעבות את הקישור, יהיה זה על חשבונו של הבולגרי קולב ואילו בלו יפתח בפעם הראשונה העונה מאז שחזר מהפציעה. דני בונדר ככל הנראה יירד לספסל ואת מקומו בהרכב יתפוס רן קוזו'וק. מיגל סבאסקו הפרואני, נותר מחוץ לסגל שזימן אלי כהן, תומר סוויסה צפוי לפתוח במקומו.

השחקנים בקבוצה מבינים את המצב אליו נקלעו, ויעשו הכל על מנת לחזור עם 3 נקודות מבלומפילד מחר. "אני לא רוצה לחשוב על מצב שלא ננצח", אמר אחד השחקנים. "אם לא נחזור עם נקודות, וסכנין והכח יאגרו נקודות, המצב שלנו יהיה עוד יותר גרוע ממה שאנחנו חושבים. אין דרך אחרת פרט לניצחון ואני לא יודע מה הפסד יגרום לקבוצה".

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חאסרמה, לואיס גוטיירס, פול קסאני, תומר סויסה, גיא צרפתי, טודור קלוב, ירו בלו, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully