וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי באר שבע נותנת בראש

ניצחה את עירוני נתיבות 0:2 וברחה ממנה בפסגת הדרום. יבנה לא מוותרת, גברה בחוץ על כפר יונה 0:1. צפון: מסע ההצלחות של עראבה נמשך

מכבי באר שבע עשתה היום (שישי) צעד חשוב בדרך להבטחת מקומה בליגה הלאומית בשנה הבאה, לאחר שניצחה במשחק העונה במחוז הדרום בליגה א' את עירוני נתיבות 0:2. בכך פתחה באר שבע פער של שלוש נקודות על נתיבות, שמאבדת גובה לאחר שהוליכה במחזורים האחרונים את הטבלה. לאחר מחצית מאופסת הבקיע מיקי עטיה בבעיטת-11 מטר בדקה ה-57 וכעבור תשע דקות ביסס אלירן זראי את הניצחון.

מכבי יבנה עדיין לא מוותרת, ושער של אורי קרגולה בדקה ה-56 הקנה לה ניצחון 0:1 בכפר יונה. יבנה רחוקה 4 נקודות מבאר שבע ואחת בלבד מנתיבות, כשבשבוע הבא היא תארח את המוליכה למפגש צמרת מסקרן.

מה שהיה ברור זמן רב הפך לרשמי, כשעירוני רמלה והפועל משוש ירדו לליגה ב'. משוש הובסה 3:0 על ידי הפועל קרית מלאכי (אסי אסולין - 2, יוני רביבו - 55, מורדי פינטו - 60), ורמלה נוצחה 1:0 על ידי הפועל נחלת יהודה (ציון עזרא - 13).

הפועל קטמון/מבשרת ממשיכה להידרדר. הקבוצה, שאיבדה מזמן עניין העונה, הפסידה בבית 2:0 להפועל כפר שלם. עדי שקרוקה (50) ויאיר שמחון (75) הבקיעו. במשחקים נוספים בדרום גברה הפועל ערד על עירוני חדרה 0:1 (קובי שוקרון - 69) ומכבי קרית גת ניצחה 0:1 בחוץ את בית"ר כפר סבא (אדם בוכריס - 67).

צפון: עראבה מגדילה פערים

אחווה עראבה, כבר הבטיחה מזמן את עלייתה לליגה הלאומית, אך זה לא מפריע לה להמשיך והצטיין מול קבוצות המחוז הצפוני. הפעם ניצחה עראבה 1:2 את מכבי כפר קרע בקושי רב. מוסא שעבאן העלה את המארחים ליתרון (41), מורד עליאן השווה (48), אבל יניב אברג'יל אמר את המילה האחרונה בתוספת הזמן והעניק ניצחון למארחת.

השנייה בטבלה אסי גלבוע הובסה 3:0 בצפת, כשאילן סוויסה (22), סהר דהן (57) ואחמד עג'אווי (83) חתומים על השערים. גם השלישית הפועל הרצליה נוצחה על ידי הפועל עפולה 2:0, כשעמי אזולאי (59) ויובל שווט (80) מבקיעים לזכותה.

עירוני טבריה - השקמה/רמת חן 0:1
לטבריה: מהאר ג'ברין (36)

עירוני אום אל פאחם - בית"ר משהד 0:2
לאום אל פאחם: שאדי חמודה (4), עמאר כבהא (72)

עירוני שלומי - מכבי טמרה 1:1
לשלומי: באסל בושנק (62). לטמרה: אמיר עליסאת (57)

מכבי צור שלום - הפועל כפר קנא 1:2
לצור שלום: אלירן אלקובי (27), בן מלול (86). לכפר קנא: נאסים ארמלי (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully