וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת בקיבוץ יגור: גמר גביע המדינה בקפיצות ראווה לסוסים

מאבקים צמודים צפויים בין צמדי הרוכבים והסוסים בגבהים של מטר ועד 1.20 מ'. ב-1.30 מ' המועמדת לניצחון היא טל ג'יברי עם הסוס אוניקס

תחרות גמר גביע המדינה בקפיצות ראווה לסוסים תתקיים בסוף השבוע בקיבוץ יגור. במהלך העונה צברו צמדי רוכבים וסוסים ניקוד הממקם אותם בארבע רמות גובה שונות לקראת גמר הגביע. המתחרים עוברים מכשולים בגבהים שבין מטר אחד ל-1.30 מ'. על הגביע יתחרו כ-80 צמדים מכל רחבי הארץ וצפויה תחרות צמודה ומעניינת.

בגובה 1.00 מטר צפוי "קרב" צמוד מאוד בין המדורגות ראשונות. במקום הראשון מדורגת עדן מזרחי שרוכבת על הסוס רנט מחוות אייל, ובמרחק 5 נקודות ממנה בסה"כ נמצאת שיר קפלן, הרוכבת על הסוסה יוליה מחוות המרחב הפתוח. בגובה 1.10 מטר יתקיים קרב צמוד ומעניין לא פחות כאשר חן גינדיניק, מחוות הגבעה ברעננה, קפצה לראש הטבלה, לאחר שצברה סה"כ ניקוד בשלוש (!) רמות במהלך העונה, יחד עם הסוס גרניט והגיעה ל-117 נקודות. חן עשתה העונה את העלייה הדרמטית ביותר כאשר החלה אותה בגובה 1.00 מטר וכעת היא כבר מתחרה בהצלחה ב-1.20 מטר. אך את מירב הניקוד העונה צברה בגובה של 1.10 מטר וכך מובילה את הטבלה. לא רחוק מאחוריה נמצאת שני גוזן עם אורמל מחוות אשכול עם 110 נקודות וצמוד אליה, במרחק נקודה אחת בלבד, נמצא עידו נוימן עם זלנוס ממרכז ספורט הרכיבה ברמת גן.

זהר קומרובסקי, יחד עם הסוס סרג'יו מחוות המרחב הפתוח, הם הצמד המוביל במקצה גובה 1.20 מטר עם 90 נקודות, בעוד מעט מאחוריהם, אבל עדיין עם סיכוי טוב להפוך את התוצאות ברגע האחרון, נמצאים אסף עבודי עם הסוס ואן קיור מחוות הג'וקי קלאב ברשפון אשר צברו במהלך העונה 80 נקודות. במקצה ה - 1.30 מטר, הגובה המקסימלי בתחרויות בארץ, נראה כי המקום הראשון כבר מובטח לרוכבת הותיקה טל ג'יברי עם הסוס אוניקס מחוות נעם בקיבוץ נצר סירני. השניים צברו העונה 150 נקודות, הניקוד הנצבר הגבוה ביותר בכל הרמות. מאחוריהם, בפער משמעותי, נמצא עדי ליבוביץ' עם הסוס פייר פליי מחוות הג'וקי קלאב ולהם יש 90 נקודות.

בכל תחרות במהלך העונה, עד כה, קיבלו הרוכבים נקודות על פי מיקומם בתחרות באותו היום, כאשר המקום הראשון מקבל 15 נקודות וכך הלאה, בסדר יורד, עד המקום האחרון. בתחרות הקרובה בשבת, יוכלו לצבור הרוכבים ניקוד נוסף, בפעם האחרונה, שיתווסף לסיכום הנקודות שלהם עד כה. בכך יכולה להתהפך התמונה ממש על קו הסיום. מלבד הזכייה בגביע, לניקוד בתחרות יש משמעות לקראת תחרות גמר אליפות ישראל שתתקיים בחודש הבא. הרוכבים המדורגים ראשונים יופיעו גם במופע הראווה במסגרת פסטיבל "סוסים באהבה" שמארגנת ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בחול המועד פסח, בראשון לציון. התחרות תחל בשעות הצהריים (13:00), לפני כן, משעות הבוקר, (09:00) תתקיים במקום תחרות ליגת בתי הספר של ענף קפיצות הראווה, בה מתחרים הרוכבים הצעירים אשר נמצאים בתחילת דרכם בענף. עבורם זו התחרות האחרונה לפני גמר הליגה שלהם שתתקיים בתחילת מאי במרכז הרכיבה ניר דוד. שם יוכרז גם על הנבחרת המנצחת מבין בתי הספר לרכיבה בארץ. האירוע פתוח ללא תשלום לקהל הרחב. החווה נמצאת בכניסת הקיבוץ, בצמוד לפארק המשחקים "בלאגן".כולם מוזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully