וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לכולם נגד אינטר?

כריסטיאן קיבו רוצה לעזוב חזרה לרומא, וקלרנס סיידורף, ששיחק בקבוצה לפני שעבר למילאן, אומר: "לפני עשר שנים לא הייתי שחקן שמח"

שנתיים לאחר שהצטרף לאינטר, עשוי הבלם-קשר הרומני כריסטיאן קיבו לחזור לרומא בעונה הבאה. קיבו בן ה-28 עבר לאלופת איטליה לפני שנתיים, וחתם על חוזה של 18 מיליון דולר לארבע שנים. קפטן נבחרת רומניה מצא את מקומו בהרכב הנראזורי, אבל הפציעות והגעגועים לרומא עשויים לגרום לו למצוא את הדרך חזרה לג'יאלורוסי. על פי ה"קוריירה דלו ספורט", לוצ'יאנו ספאלטי, מאמן רומא, מתלהב מהרעיון: "שיתוף הפעולה בינו לבין פיליפ מקסס הוא אחד הטובים באירופה".

קלרנס סיידורף, הקשר ההולנדי של מילאן, גם כן שיחק באינטר לפני שעבר, ליריבה העירונית מילאן. סיידורף מסכם שבע שנים בקבוצה: "המעבר הזה עשה רק טוב לקריירה שלי. אני מרגיש שהרבה יותר כיף וטוב לי מלפני עשר שנים. קרלו אנצ'לוטי מצא את העמדה הטובה ביותר בשבילי".

מי שכן מחמיא לאינטר הוא חלוץ העבר ההולנדי דניס ברגקאמפ. "שיחקתי שם ולמדתי איך להתמודד עם הלחץ, מה שלא היה לי באייאקס", סיפר ברגקאמפ, שעבר מהולנד לאיטליה ב-1993. על זלאטן איברהימוביץ' אמר שחקן העבר: "הוא מזכיר לי את מרקו ואן באסטן. אם אתה מבקיע 20 שערים בעונה אתה בהחלט באותה רמה".

נבחרת איטליה תקיים ב-10 ביוני משחק ידידות מול ניו זילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully