וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר את נדאל ממיאמי

דל פוטרו חתום על ההפתעה בקי ביסקיין לאחר שניצח את נדאל 4:6, 6:3, 6:7 ועלה לחצי הגמר. סרינה ניצחה את ונוס, רם ומירני בגמר הזוגות

אנדי רם ומקס מירני חוו הלילה (בין חמישי לשישי) את אחד הרגעים המאושרים שלהם כזוג מקצועני לאחר שהעפילו לגמר טורניר מיאמי (פרסים בסך 4.5 מיליון דולר), למרות שהם היו קרובים ברוב שלבי המשחק דווקא לסיים את דרכם. השניים, שרק לפני שבוע וחצי העפילו לגמר באינדיאן וולס, ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה אחרי ניצחון על ג'וליאן נואל ויורגן מלצר 6:4, 6:7, 6:10.

רם ובן זוגו הבלארוסי יתמודדו בגמר נגד אשלי פישר וסטפאן האס האוסטרלים אחרי שהצליחו להציל חמש נקודות משחק במהלך המערכה השנייה ולנצח. הצמד האוסטרלי הצליחו לשבור את רם ומירני כבר במשחקון השלישי של המערכה הראשונה ומשם נמנעו מטעויות וניצחו את המערכה 4:6.

אלא שהמערכה השנייה הייתה כבר צמודה יותר. נואל ומלצר השיגו שוב שבירה במשחקון השלישי, אך הישראלי והבלארוסי החזירו בשבירה משלהם מיד ומכאן שני הזוגות שמרו על ההגשות עד שובר השוויון. בשלב הזה הניצחון נראה היה בידיים של הצמד האוסטרלי, שכבר הוביל 2:6, אך תושיה של רם ומירני איפשרו להם לחזור ל-8:10 ולניצחון במערכה כולה. המערכה השלישית התנהלה בשיטת סופר טיי ברייק, שבו רם ומירני שמרו על יתרון עד הסיום וניצחון 6:10 בדרך לניצחון במשחק כולו.

נדאל נכנע לדל פוטרו

חואן מרטין דל פוטרו חתום על התוצאה המרעישה עד כה בטורניר מיאמי. הארגטינאי הדהים את רפאל נדאל, המחבט מספר 1 בעולם, עם 4:6, 6:3, 6:7 ועלה לחצי הגמר על חשבונו. דל פוטרו, שחזר מפיגור 3:0 במערכה השלישית והמכרעת, יפגוש בשלב הבא את אנדי מארי אחרי שהבריטי ניצח את פרננדו ורדאסקו הפצוע 1:6, 2:6.

הקהל היה דווקא בעד דל פוטרו, ונדאל, שלא אהב את זה, אמר בסיום: "אולי זה נפלא עבור הקהל אבל זה נורא עבורי. אני חושב ששיחקתי רע מאוד כל הזמן וזו האמת לגבי המשחק הזה. לאחר מכן כבר הובלתי 0:3 במערכה השלישית אבל שיחקתי רע. המשחק היה בידיים שלי וזה אסון.

אצל הנשים בוודאי לא משעמם כשסרינה וויליאמס ואחותה, ונוס, נפגשות, בטח כאשר אחת מדורגת ראשונה בעולם והשנייה לא רחוקה ממנה במקום השישי. אלא שפה לא היו הפתעות, לפחות לא על פי הדירוג, וסרינה, הבכירה, סיימה עם ניצחון 4:6, 6:3, 3:6, שהעלה אותה לגמר, שם תפגוש את ויקטוריה אזרנקה. סרינה, שהשיגה שש שבירות מתוך 19 הזדמנויות, משכה את המשחק כמעט שעתיים, עד שהובטח לה כאמור המקום בגמר.

ויקטוריה אזרנקה, המדורגת 10 בעולם, מצידה, עשתה צעד גדול בדרך, אולי, לתואר שלישי בקריירה אחרי ניצחון 3:6, 6:2, 5:7 על סבטלנה קוזנצובה בחצי הגמר השני. הבלארוסית בת ה-19 שברה את יריבתה המדורגת 8 בעולם ובטורניר לא פחות מ-11 פעמים וניצחה אחרי מותחן שערך 2:41 שעות. אגב, אזרנקה כבר זכתה השנה בטורניר בריסביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully