וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון פוטר מנבחרת מקסיקו

השבדי שילם את המחיר בעקבות ההפסד להונדורס. יו"ר ההתאחדות המקסיקנית: "התוצאות לא היו כפי שציפינו". חביאר אגירה מועמד להחליפו

זה היה באוויר לא מעט זמן, אבל עתה זה רשמי: סוון גוראן אריקסון, מאמן נבחרת מקסיקו פוטר הערב (חמישי) מתפקידו. הפיטורין הגיעו לאחר הפסדה המביך של הנבחרת אתמול, 3:1 להונדורס במוקדמות מונדיאל 2010. מוקדם יותר היום נפגשו ראשי איגוד הכדורגל במקסיקו בכדי לדון במצב, ויצאו עם החלטה ברורה: השבדי הולך הביתה אחרי 10 חודשים בלבד בתפקיד.

"הבוקר שוחחנו עם מר אריקסון והודענו לו על עזיבתו", אמר יו"ר איגוד הכדורגל המקסיקני, חוסטינו קומפאן. "זאת עובדה שהתוצאות לא היו כפי שציפינו". אריקסון מונה לאימון הלוס-טרי אחרי פיטוריו של הוגו סאנצ'ז שבעקבות הכשלון להעלות את הנבחרת לאולימפיאדת 2008. התוצאות של השבדי היו בינוניות בהתחלה, אבל בהמשך מקסיקו בקושי עלתה לשלב הבתים האחרון באזור הצפון-מרכז אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2010 וועשתה זאת רק בזכות יחס שערים עדיף על פני ג'מייקה.

כבר אז החל מעמדו של אריקסון להתערער, אבל בעלי זכות ההצבעה בהתאחדות המקומית החליטו להשאירו. את בית המוקדמות הסופי פתחה מקסיקו עם הפסד ליריבה המושבעת ארצות הברית ובהמשך ניצחה את קוסטה ריקה. כאמור, אתמול נחלה הפסד 3:1 להונדורס שסימן את דרכו של המאמן השבדי החוצה והיום הוא קיבל את ההודעה על פיטוריו.

לפני שאימן את מקסיקו, הדריך השבדי בן ה-61 את מנצ'סטר סיטי ובין 2001 ל-2006 אימן את נבחרת אנגליה. לפני כן עמד בין היתר על הקווים בלאציו, סמפדוריה, פיורנטינה ורומא האיטלקיות ושל בנפיקה הפורטוגלית. חביאר אגירה שאימן את נבחרת מקסיקו בעבר, והעונה פוטר מאתלטיקו מדריד, הוא המועמד המוביל להחליף את השבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully