וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: זה גמור

רמת חן הוליכה ברוב שלבי המשחק, אבל נכנעה לתצוגת תכלית של תמרה מור שסחפה את רמלה ל-78:79 וניצחון 1:3 בסדרה, בדרך לגמר הפלייאוף

אחרי שאורנה אוסטפלד ורמת השרון כבר הבטיחו את מקומן בגמר ליגת הנשים, המשיכו שתי הקבוצות הנותרות להיאבק על ההזדמנות להילחם על התואר היוקרתי הערב (חמישי). רמלה, שנתנה עונה חלשה מאוד, התעוררה לקראת סיום העונה, ועלתה ברגע האחרון למקום השלישי שמנע ממנה מפגש עם רמת השרון הדורסנית. במקומה הגיעה מכבי רמת חן, ושחקניותיו של אלי רבי ניצלו זאת ועלו ל-0:2 מהיר. רמת חן אמנם צימקה במשחק הקודם, אבל קבוצתו של רבי סגרה את הסיפור עם ניצחון ביתי, 78:79, ועלתה לגמר שהולך להיות לוהט במיוחד.

המשחק נפתח בקצב טוב, כששתי הקבוצות לא מצליחות להיפרד זו מזו. כבר מההתחלה סומן מאבק בין שתי שחקניות: שי דורון מרמת חן וקטיה לויצקי מרמלה. השתיים החליפו סלים, ובסיום המחצית עמדה רמלה על יתרון מינימלי של נקודה, 45:46. השתיים נרגעו מעט ברבע השלישי וקלעו רק 2 נקודות כל אחת. ללא דורון פנתה רמת חן לאיינה ווקר, שבסל נהדר עם הבאזר הורידה את האורחות ביתרון 3.

אוגורודניקובה פתחה רע מאוד את הרבע האחרון עם עבירה בלתי ספורטיבית שסייעה לרמת חן לעלות ליתרון 58:65. אלא שאז התעוררה שרי סם, וסל ועבירה נהדר שלה על דורון צימקה ל-69:68. שטיין העלתה ל-3, אבל שלשה ענקית של תמרה מור השוותה, דקה לסיום. דורון שוב העלתה את רמת חן ליתרון, אבל מור החזירה מתחת לסל, ו-2.3 שניות לסיום היא נשלחה מהקו במצב של שיוויון, קלעה את הראשונה, החטיאה את השניה בכוונה ורמת חן לא הצליחה להשתלט על הכדור.

קלעו לרמלה: קטיה לויצקי 20, טמרה מור 14, אולנה אוגורודניקובה 13, אינה גורביץ' 10, אורטל אורן 7, אביולה ואברה 2. קלעו לרמת חן: שי דורון 22, לטויה פרינגל 20, איינה ווקר 10, אייבורי לאטה 8, חן שטיין 8, נועה גנור 8, מיכל אפשטיין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully