וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסבירות שנמני יעמוד בראש הצוות המקצועי גבוהה"

במכבי ת"א מתכוננים לעונה הבאה, וגורם במועדון מעריך כי המאמן הנוכחי ימשיך בתפקידו. ג'ונסון לא יפתח מול קרית שמונה, שטרית לא בסגל

"לא נעסוק בזהות המאמן או בסגל השחקנים לעונה הבאה עד שנדע מה תהיה מסגרת התקציב שיעמוד לרשות המועדון בעונה הבאה". כך אמר הערב (חמישי) גורם בכיר במכבי תל אביב, שהוסיף: "אנחנו בטוחים שהתקציב שיעמיד אלכס שניידר בשנה הבאה יקוצץ אבל לא ברור עד כמה. נצטרך לחכות ולראות האם יימצאו אנשים נוספים שיצטרפו ויזרימו כספים נוספים למועדון, דבר שישפיע מן הסתם על גודל התקציב והאמצעים שיעמדו לרשותנו לקראת העונה הבאה. הסבירות שאבי נמני יהיה בראש הצוות המקצועי לעונה הבאה היא גבוהה מאוד אבל חשוב לנו קודם כל לסיים את העונה הזאת בשלום ורק אז נתחיל בתכנונים ובתהליכים לקראת העונה הבאה".

בתוך כך, הערב הצהובים אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל קרית שמונה בשבת. הבלם איגור טומאסיץ' ששיחק אמש 90 דקות במדי נבחרתו בנצחון 2:0 מול קפריסין, נחת בישראל רק היום ולא נטל חלק באימון. במכבי הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהעובדה שטומאסיץ' השלים 180 דקות מלאות, בשני המשחקים של נבחרת בולגריה במסגרת מוקדמות המונדיאל השבוע. מחר צפוי טומאסיץ' להתאמן וככל הנראה הוא יפתח בהרכב בשבת לצידו של אבי יחיאל במרכז ההגנה.

המגן אורי שטרית שסובל מפציעה בשרירי המפשעה לא התאמן הערב וככל הנראה לא יהיה בסגל בשבת. שרן ייני או חיים מגרלשווילי יפתחו במקומו בעמדת המגן השמאלי. הקשר דולי ג'ונסון שפתח במשחק הקודם מול הכח עמידר רמת גן, תופקד זה האימון השני ברציפות בהרכב השני והוא צפוי לרדת לספסל בשבת. ליאור ז'אן חוזר להרכב לאחר העדרות ממושכת בגלל פציעה ויתופקד לצידו של משה מישאלוב בקישור האחורי. מי שנראה חד מאוד באימון הערב הוא החלוץ איליה יבוריאן שלא הפסיק להבקיע במהלך תרגולי ההתקפה והמשחקונים הפנימיים. "איליה הפחיד אותי מאוד הערב", אמר שחקן בקבוצה בחיוך בתום האימון, "אני מקווה שהוא לא ביזבז את כל התחמושת באימון והשאיר משהו גם לשבת", הוסיף השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully