וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הקולקציה החדשה של ורסאצ'ה גדולה עליו

דינמו מוסקבה של דייויד בלאט כבר ראתה את הפיינל פור של היורוקאפ קרוב, אבל ורסאץ' הפתיעה אותה עם ניצחון 85:93 והדיחה אותה

שלב 8 האחרונות של היורוקאפ נפתח הערב (חמישי) בטורינו, שתארח את הטורניר כולו, עם הפסד מפתיע של קבוצתו של דייויד בלאט, דינמו מוסקבה לורסאץ' הסרבית, 93:85. דינמו פתחה טוב את המשחק, אבל ורסאץ' השיבה מלחמה, וחסמה את הרחבה. קבוצתו של בלאט החלה להיתקע, אבל אז נכנס בוסטיאן נאכבר, שצלף שלשה ושיחרר מעט לחץ אצל הרוסים.

טרוויס האנסן ובריאן צ'ייס העלו את דינמו ליתרון 3, אבל בובאן מרייאנוביץ' העניש את הרוסים פעם אחר פעם מבפנים והוריד את ורסאץ' ביתרון 2 בסיום הראשון. הסרבים עלו בטירוף לרבע השני, ועם שלשה גדולה של בוזוביץ' יחד עם נקודות של באדר ובוריסוב עלו ליתרון 22:31. סרגיי ביקוב התעורר וסחב את קבוצתו חזרה אבל שלשה של מיליאן פאקוביץ' הורידה את ורסאץ' ביתרון 41:45 במחצית.

הסרבים המשיכו לשלוט בקצב של המשחק ועלו ליתרון 12 ברבע השלישי. צ'ייס צלף שלשה, אבל יוסקימוביץ' השיב באחת משלו ששמרה את ורסאץ' במרחק נכבד. הגארד של דינמו ניסה שוב ושוב לחדור על ההגנה הסרבית, אבל נתקל בשמירה קשוחה ולא מצא את הטבעת. לרבע האחרון עלתה קבוצתו של בלאט ממוקדת יותר, קיבלה דקות טובות מטרוויס האנסן וצ'ייס, אבל עבירה חמישית של האנסן דקה וחצי לסיום עצרה מעט את הקאמבק, הסרבים עשו את העבודה מהקו ועלו לפיינל פור.

בויאן קרסטוביץ' הוליך את קלעי ורסאץ' עם 16 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, נבויסה יוקסימוביץ' סייע לו עם 15 נקודות ומילאן פאבקוביץ' ובובאן מרינוביץ' קלעו 12 כל אחד. לדינמו מוסקבה: בריאן צ'ייס וטרוויס האנסן 19 כל אחד, בוסטיאן נאבכר 15.

במשחק נוסף שנערך הערב בפיינל 8, ניצחה ריטאס וילנה את בנטון טרוויזו 79:85 וגם היא עלתה לארבע האחרונות. צ'אק איידסון הוליך את הליטאים עם 23 נקודות וזבאסקאס הוסיף 16. גארי ניל הוליך את בנטון עם 18 נקודות וג'דסון וואלאס קלע 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully