וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס השבדי נקנס בעקבות המפגש עם ישראל

האיגוד השבדי נקנס ב-25 אלף דולרים והעיר מאלמו לא תוכל לארח משחקי דייויס ב-5 השנים הקרובות בעקבות ההחלטה לארח את המפגש ללא קהל

בעוד הטניסאים הישראלים כבר מתווכחים ביניהם על מיקום המאבק החדש של נבחרת הדייויס מול רוסיה, בקרב הנבחרת שהפסידה לישראל, שבדיה, עדיין סוערות הרוחות. הערב (חמישי) נודע כי איגוד הטניס השבדי נקנס ב-25 אלף דולרים על ידי ועדה של גביע דייויס, והעיר מאלמו, בה נערכו המשחקים לא תוכל לארח אף משחק במסגרת הדייויס בחמש השנים הקרובות.

אלא שאם היה נדמה כי ההחלטה הגיעה בעקבות התפרעות האוהדים המקומיים שניסו לפרוץ אל האולם, ומאוחר יותר אף את זעמם כלפי המשטרה המקומית, הרי שלא כך הדבר. מהועדה האחראית על גביע דייויס נמסר כי מאלמו ואיגוד הטניס השבדי נענשו בגלל ההחלטה לקיים את המפגש ללא קהל, מחשש להתפרעויות, ובכך פגעו בספורטיביות של המשחקים. ישראל כזכור, ניצחה את המפגש 2:3.

"הועדה מגנה בתוקף את ההחלטה של העיר מאלמו למנוע מאוהדים להגיע למשחקים", נמסר בהודעה של ועדת גביע דייויס. בנוסף ל-25 אלף הדולרים, ייאלצו השבדים לשלם סכום נוסף של 15 אלף דולרים, אותו סכום שהיתה אמורה להרוויח מכרטיסים. בתוך שבדיה עצמה ישנם שני מחנות- מאלמו, שניסתה להעביר את האירוע עם מינימום תקלות, ואיגוד הטניס, שזעם על ההחלטה. "זה אירוע מצער בו פוליטיקאים ניסו להשיג נקודות פוליטיות על גבנו", אמר יו"ר איגוד הטניס השבדי, סטפן דאלבו. "חשבנו שההחלטה של מאלמו היתה חסרת אחריות ואנחנו עדיין חושבים כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully