וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא הדהימה את הפועל חיפה 0:3

צמד של חן עזרא הוביל את הפועל כפר סבא ל-0:3 גדול על הפועל חיפה. עכו ניצחה את רעננה 1:3, הפועל ירושלים 1:3 את הרצליה

ברני ארדוב

צילום וידאו: איתי חסיד, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי פגרה בת שבועיים נוכח מחזור משחקי הנבחרות, שבה הליגה הלאומית לפעילות בסוף השבוע הקרוב והיום (שישי) נפתח המחזור ה-25 עם שלושה משחקים.

המוליכה, הפועל חיפה, כבר נמצאת עם רגל וחצי בליגת העל ועם כל 16 נקודות ההפרש שלה מעל המקום השישי, יצאה למשחק חוץ קשה בכפר סבא, וחזרה עם הזנב בין הרגליים. תצוגה ענקית של הקבוצה מהשרון סידרה לה 0:3 ענק על מוליכת הטבלה.

הפועל רעננה, שעדיין נמצאת בחמישייה המובילה, שוב הפסידה, הפעם 3:1 להפועל עכו, ומצבה במקום החמישי מתחיל להיראות מעורער משהו. הפועל ירושלים גברה על מכבי הרצליה 1:3, וגרמה לקבוצה של אריאל שיימן לנשור למקום הלפני אחרון (מבחנים) בעקבות התיקו 1:1 בין עירוני רמת השרון לבני לוד.

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה 0:3

אחרי תקופה לא טובה שכללה חמישה משחקים ללא ניצחון, יצאה הפועל חיפה לפגרה הקצרה עם שני ניצחונות רצופים. ללא יוסי דורה וערן לוי המוצהבים, וכשהציגה יכולת נוראית, לא היוותה מוליכת הטבלה יריבה שקולה לכפר סבא האנרגטית. הקבוצה מהשרון עדיין יכולה להשתלב במאבקי העלייה, בטח ובטח עם יכולת כזאת.

החגיגה נפתחה בדקה התשיעית, כששער עצמי של אשרי רואש, שחזר ממשחק הנבחרת הצעירה, העלה את כפר סבא ל-0:1. אז נכנס לעניינים חן עזרא, ובשער בדקה ה-30 ואחד נוסף בדקה ה-49 סחב על עצמו את המשחק, כדי לקבוע 0:3 ענק להפועל כפר סבא. בעקבות הניצחון, וההפסד של רעננה, כפר סבא עדיין יכולה לחלום על העפלה אפשרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפועל רעננה - הפועל עכו 3:1

הקבוצה מהשרון היא אמנם אחת מהפתעות העונה בהתחשב בכך שחמש קבוצות יעפילו לליגת העל, אבל למשחק הצמרת נגד עכו היא הגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כולם לקבוצות מהחמישייה המוליכה. אלי כהן ושחקניו ידעו כי הם חייבים נקודות לפני שהקבוצות ממרכז הטבלה יחלו להתקרב, אבל גם היום זה לא ממש הלך. ירון הוכנבוים ושחקניו, שכבר ניצחו את רעננה פעמיים 0:1 העונה, עשו זאת שוב - הפעם בתוצאה קצת אחרת, אבל שלוש נקודות הן שלוש נקודות.

הפתיחה היתה של האורחים, ובגדול. אדק אמבה סיים מבצע אישי גדול בבעיטה מדהימה מכ-25 מטרים הישר לחיבורים, כדי לקבוע 0:1 נפלא להפועל עכו. הקהל באצטדיון עוד לא ממש עיכל את השער, ואז הגיע תומר תייר, שתי דקות מאוחר יותר, והפציץ טיל דומה, מדהים לא פחות, כדי להעלות את עכו ל-0:2, ולהשלים שני שערים גדולים תוך שתי דקות בלבד. חיים מלכה רק הצליח לצמק בדקה ה-61, ועל אף שחיפשה את שער השוויון נואשות, הפועל רעננה לא מצאה אותו, ואף ספגה שער נוסף של אמבה, הפעם פנדל בתוספת הזמן, שרק הפך את ההפסד לכואב יותר. כעת הקבוצה מהשרון צריכה לפזול למטה, לקבוצות כמו מכבי אחי נצרת והפועל ירושלים, שדולקות בעקבותיה. "רק הקדוש ברוך הוא יכול לעצור אותנו, אנחנו בדרך לליגת העל", אמר בסיום המאמן המנצח והמאושר, ירון הוכנבוים.

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 1:3

אחת חולמת עדיין על עלייה והשנייה רק רוצה להימלט מאימת המקום ה-11. המארחים מעיר הבירה עלו ליתרון בדקה ה-41 מרגליו של אופיר עמרם, אך שי ביטון איזן ל-1:1 בדקה ה-87. אלא שאז הגיע שי אהרון הוותיק, ודקה לפני תוספת הזמן קבע 1:2. חמודי סלמן קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, והעניק להפועל ירושלים ניצחון נאה, שמכניס אולי מעט תקווה שהמקום החמישי הוא אכן ריאלי. הרצליה נשרה למקום ה-11, המוביל למבחנים מול השמינית בליגה הארצית בסיום העונה.

עירוני רמת השרון - בני לוד 1:1

קרב התחתית החשוב בו אירחה התשיעית את הלפני אחרונה לא שינה את המצב בחלק התחתון, בו מנסות כל הקבוצות להתחמק מהמקום ה-11 המוליך למבחנים, זאת מתוך הנחה כי את המקום האחרון תאייש עד סוף העונה עירוני קרית אתא. רמת השרון הציגה את מאמנה השלישי העונה, יהודה זגורי, שהצליח להימנע מהפסד בזכות שער של עמנואל בנאיני בדקה ה-88. דודו בן שושן כבש לזכות לוד בדקה ה-30, שער שהקפיץ את לוד למקום העשירי בזכות הפרש שערים עדיף על מכבי הרצליה, שגם לה 25 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully