וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירר: "אעשה הכל כדי להציל את ניוקאסל"

מאמנה החדש של ניוקאסל, המשיח אלן שירר, החל להעביר את אימוני הקבוצה לקראת המשך מאבק ההישרדות: "אני מאוד אוהב את הקבוצה"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

שירר אמנם הוצג היום (חמישי) כמאמנה החדש של ניוקאסל, אבל הידיעות על המינוי הופיעו כבר אתמול ובגלל התאריך בהן פורסמו, הראשון באפריל, הן גררו הרבה תהיות על אמינות הסיפור. כשהחששות ממתיחה התפוגגו, בניוקאסל היו הרבה מאוד אנשים מרוצים.

חלוץ העבר האגדי, שנולד בניוקאסל ושיחק בקבוצה מ-1996 ועד 2006 - השנה בה פרש, העביר את אימון הבוקר ולמעשה כבר החל בעבודתו החדשה כמאמן הקבוצה בניסיון להציל את המגפאייז מירידה לליגה השנייה. כרגע מדורגת ניוקאסל במקום ה-18, מתחת לקו האדום, עם 29 נקודות בלבד מ-30 משחקים ועם ניצחון אחד בלבד ב-12 המשחקים האחרונים.

"המועדון נמצא במצב קשה, ואני מרגיש מאוד מחויב, לא יכולתי לסרב", אמר שירר בן ה-38 במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן, "אני מאוד אוהב את הקבוצה, וכמו אלפי אנשים אחרים - מאוד לא רוצה שהיא תשקע ותרד. אעשה כל מה שאני יכול כדי למנוע את זה. יש פה שחקנים מצוינים שרק חסר להם ביטחון, והתפקיד שלי ושל צוות המאמנים הוא להוציא מהם שוב את המקסימום".

שירר סיפר שהוא יאמן רק בשמונת המשחקים שנותרו עד סיום העונה ועל פי השמועות באנגליה הוא יקבל כ-100 אלף ליש"ט על כל אחד מהמשחקים ועוד מענק גדול אם יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה.

המאמן הטרי הצהיר שוב ושוב על אהבתו למועדון והוסיף: "לא לקחתי את העבודה הזו בשבילי, אלא בגלל שאני מאמין שאני יכול לעזור למועדון ולהוציא את הקבוצה מהמקום בו היא נמצאת. הבונוס בשבילי יהיה להשאיר את הקבוצה בליגה".

יהפוך אפילו לגדול יותר?

בינתיים בקרב האוהדים של הקבוצה כבר החלה להירשם התגייסות ואחד מהמועדונים הרשמים אף הוציא הודעה בה נכתב: "החזרה של אלן תיתן דחיפה נהדרת למועדון וזה בהחלט צעד בכיוון הנכון. המסר שלנו הוא שנתמוך בקבוצה ונרים את הגג בסט. ג'יימס'ז פארק. ניוקאסל היא בירת האזור והמועדון הוא הדופק של העיר".

"האישור לכך שאחד מגדולי כובשי השערים של ניוקאסל חוזר הביא איתו רוח גדולה של אופטימיזם", כתב היום גאווין האברי מ"הנורת'רן אקו", "אחד מבניה המועדפים של ניוקאסל ואוהדי הקבוצה שוב הוכיחו שלאופטימיות שלהם אין גבולות".

האוהדים בניוקאסל מתרגשים, אבל יודעים שעל המאמן מוטלת משימה קשה שתתחיל במשחק נגד צ'לסי. גם שירר התייחס לכך היום כשאמר "שעכשיו ישפטו אותי על פי התוצאות, כמו כל מאמן אחר", אבל האוהדים כאמור אופטימיים ואחד מהם אמר: "אם הוא ישאיר אותנו בליגה הוא אפילו יהפוך לגיבור גדול יותר ממה שהוא עכשיו".

שחקן העבר של הקבוצה, בובי מונקור, הביע תקווה שהשילוב בין המאמן החדש לבין מייקל אואן יניב פירות: "אואן הוא המפתח לצרות שלנו כי בשביל לנצח משחקים אתה צריך להבקיע. בין שניהם שורר הרבה מאוד כבוד ושאר השחקנים שלא מכירים את שירר יעשו את זה בקרוב ויבינו שהוא דורש מאמץ, נחישות ותשוקה".

"זה דבר גדול בשביל האוהדים, בשביל השחקנים ובשביל העיר", הוסיף שחקן עבר אחר של הקבוצה, מיק מרטין, "ההשפעה שלו בחדר ההלבשה והנוכחות שלו ישפיעו בצורה מכריעה על הצוות המקצועי ועל השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully