וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "אעדיף לפרוש מאשר להיות על הספסל"

אלן אייברסון מאבד את הסבלנות על הספסל של דטרויט: "לא יכול לתרום ככה. זה קשה לי פיזית ומנטלית". ריברס: "גארנט יהיה כשיר לפלייאוף"

מתברר שאלן אייברסון לא כל כך נהנה להיות על הספסל. AI חזר השבוע לפעילות אחרי שהחמיץ 16 משחקים בגלל פציעה בגב, ובשלושת המשחקים האחרונים השאיר אותו המאמן מייקל קארי על הספסל בפתיחת המשחק. אחרי ששיחק 18 דקות בלבד להפסד לקליבלנד והלילה 17 בלבד בהפסד בניו ג'רזי, "התשובה", כבר איבד את הסבלנות.

"אף פעם בחיים שלי לא הייתי במצב הזה", אומר אייברסון, "זה קשה יותר משחשבתי. עם הפציעה בגב, אני חייב לשבת על הספסל בפתיחה, ואז להיכנס, ואז שוב לשבת בצד. קשה להיכנס ככה למשחק. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שמצליחים לעלות מהספסל ולהיות אפקטיביים. עבורי זה קשה".

אייברסון, שנתן עונה מאכזבת בדטרויט מאז שהגיע מדנבר בטרייד במקום צ'ונסי בילאפס (ממוצע של 17.1 נקודות ב-54 משחקים, 41 אחוז מהשדה, 28 אחוז מהשלוש), מאיים לגבי העונה הבאה: "אני מעדיף לפרוש מאשר לעשות את זה שוב", אמר אייברסון בן ה-33, "אני לא יכול לתרום ככה. זה קשה לי גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית. אני חייב למצוא דרך להתגבר על הקשיים, אבל זה שאני לא כשיר במאה אחוז מאוד מקשה עליי".

בוסטון מחכה לגארנט

הסלטיקס השיגו הלילה ניצחון דרמטי אחרי שתי הארכות מול שארלוט, בעיקר בזכות כמה סלי קלאץ' נפלאים של ריי אלן, אבל מי שבעיקר מדאיג את בוסטון בימים אלה הוא קווין גארנט.

גארנט החמיץ 13 משחקים רצופים בגלל הפציעה, לאחר מכן חזר לשלושה משחקים, ומאז שוב הושבת על ידי הסלטיקס. דוק ריברס מרגיע היום את האוהדים ואומר ש"אהיה מאוד מאוד מופתע אם גארנט לא יהיה כשיר למשחק הראשון של הפלייאוף".

ריברס אף אמר שבוסטון יכולה לזכות באליפות שנייה ברציפות גם בלי KG כשיר לחלוטין. "אני מאמין בזה", אמר ריברס, "אנחנו בעיקר זקוקים לו מבחינה הגנתית. גם במחינה התקפית אנחנו מתגעגעים לקליעה שלו ולמנהיגות שלו על המגרש. אני מאמין שהוא יהיה מוכן לפלייאוף, או לפחות קרוב מאוד לזה".

הלייקרס נושמים לרווחה

הלייקרס הגיעו לחוצים למשחק החוץ במילווקי, אחרי שני הפסדים ברציפות, ועם חשש להשיג לראשונה העונה הפסד שלישי ברציפות - היה זה קובי בריאנט שקלע 30 נקודות בדרך לניצחון, ופאו גאסול הוסיף 8 מה-15 שלו ברבע הרביעי.

"היה קשה", הודה קובי, "בשלושה וחצי הרבעים הראשונים נראינו תקועים, אבל הצלחנו להישאר במשחק ולהוציא ממנו משהו". אחרי שני הפסדי החוץ, קובי נרגע: "בסופו של דבר זה היה מסע מוצלח. אומנם קיבלנו שתי מכות, אבל התאוששנו מהן יפה ולא נתנו לזה להשפיע עלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully