וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "חשבתם שהשופטים אצלנו גרועים?"

אחרי ה-1:1 של איטליה מול אירלנד נאלץ מרצ'לו ליפי להודות שהשופטים בארצו הם לא הגרועים בעולם. דל בוסקה: "ספרד עדיין רעבה"

וידאו: רויטרס
עריכה: גדי וינסטוק

ליפי עצבני

אלופת העולם איטליה ספגה אמש (רביעי) מכה לא נעימה במרדפה אחרי העפלה למונדיאל, כשנפרדה ב-1:1 בבית מול אירלנד במסגרת בית 8. מאמן הסקוודרה אזורי, מרצ'לו ליפי, בחר להאשים את השופט בהפסד הנקודות, בעקבות הרחקה לא מוצדקת של החלוץ המצוין ג'יאמפאולו פאציני מסמפדוריה כבר בדקה הרביעית.

"אנחנו תמיד מתלונים על השופטים אצלנו בליגה, אבל כדאי שנבחן איזה שופטים יש בחו"ל", אמר ליפי העצבני, "שיחקנו 90 דקות בעשרה שחקנים בגלל החלטה שגויה של השופט, כולם ראו שזה לא הוגן. זה משחק בינלאומי, חבל שהוא הוכרע בגלל טעות".

ועדיין, איטליה הוליכה רוב המשחק משער של יאקווינטה, אך ספגה לקראת הסיום שוויון דרמטי מרגלי רובי קין. "נלחמנו ככל שיכולנו, נתנו את הכל", אמר ליפי, "חבל שספגנו שער מאוחר, אבל חבל יותר שיש שופט כזה".

מנגד, המאמן ג'ובאני טראפטוני התמוגג מגניבת הנקודה ממולדתו. "זה היה רגע גדול", אמר המאמן האיטלקי של אירלנד, "אם היינו מבקיעים עשר דקות לפני כן, אולי היינו יכולים להבקיע עוד אחד. אחרי זה עמדתי בחדר ההלבשה וראיתי קבוצה מאושרת".

ואיך ההרגשה להוציא תיקו מאיטליה? "אני מכיר את הנבחרת הזאת מצוין, ומעריך את הניסיון של ליפי לרענן את השורות", אומר טראפטוני, "הכל עוד יכול לקרות בבית הזה. הם לפנינו, אבל יש עוד הרבה משחקים".

טארים: "חבל ששיחקנו בפחד"

מי שמראה לא רק יכולת מרשימה אלא גם אופי חזק ושומרת על מומנטום חיובי היא אלופת אירופה ספרד, שניצחה אמש בטורקיה 1:2 ושומרת על מאזן מושלם בבית 5. אלברט ריירה כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, ושלח את דל בוסקה הצוהל לחגוג עוד ניצחון.

"השחקנים הוכיחו שעדיין יש בהם רעב לנצח משחקים", אמר דל בוסקה אחרי המשחק ה-31 ברציפות של ספרד ללא הפסד, "שמרנו על נחישות לאורך כל המשחק, ועל אף שגם תיקו לא היה תוצאה רעה מבחינתנו, השחקנים לא הסתפקו בשוויון". ריירה, כובש שער הניצחון, כבר חושב קדימה: "לא רק שאנחנו כבר עם רגל וחצי במונדיאל, אנחנו גם מקווים להצליח היטב בגביע העולמי".

המאמן הטורקי פתיח טארים נשמע מאוכזב מאוד בסיום. "לא הגיע לנו לאבד שש נקודות מול ספרד", אמר טארים, "חבל ששיחקנו בפחד. יכולנו לסגור את המשחק, היו לנו מספיק הזדמנויות". טורקיה רחוקה כרגע ארבע נקודות מהשנייה בבית, בוסניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קאפלו: "ידענו שיהיה קשה"

גם אנגליה השיגה ניצחון לא פשוט, אחרי שגברה 1:2 על אוקראינה בוומבלי, ונשארה מושלמת עם חמשה ניצחונות בחמישה משחקים בבית 6. אחרי שער מוקדם של פיטר קראוץ' היה זה אנדריי שבצ'נקו שהשווה לזכות האוקראינים בדקה ה-74, אבל ג'ון טרי הבטיח את הניצחון לקראת הסיום (85).

"ידענו שיהיה משחק קשה", אמר המאמן פאביו קאפלו, "הם רק התחילו את הליגה ועדיין רעננים, אנחנו כבר בסוף העונה. זה הבדל משמעותי, אבל השחקנים נלחמו ושיחקו ללא פחד".

"הניצחון הזה מציב אותנו בעמדה נוחה לקראת ההמשך", יודע כובש שער הניצחון ג'ון טרי, "היה נהדר לכבוש שער כל כך חשוב עבור הנבחרת, כולם ראו כמה השקעה ונשמה השקיעו השחקנים. לא הסתפקנו ב-1:1, ואפשר להודות: יש עוד דרך ארוכה, אבל כרגע הדברים עובדים מצוין מבחינתנו".

גם אנדריי שבצ'נקו נאלץ להודות: "אנגליה תהיה במונדיאל, אין ספק, אנחנו ניאלץ להילחם על המקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully