וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פדרר מחכה לדג'וקוביץ', רם ומירני בחצי

רוג'ר פדרר גבר על אנדי רודיק רודיק ויפגוש בחצי הגמר את הסרבי. האחיות וויליאמס ייפגשו בחצי הגמר, רם ומירני גברו על צונגה ובנטו

הטניסאית הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, דהרה אמש (רביעי) לחצי הגמר בטורניר מיאמי אחרי ניצחון על נה לי הסינית 6:4, 6:7, 2:6. האמריקאית, שתנסה להשיג את התואר השישי שלה בקיי ביסקיין, תפגוש כעת את אחותה, ונוס, אחרי שזו גברה על איבטה בנסובה הצ'כי 1:6, 4:6.

לסרינה הייתה פתיחה רעה של המשחק והיא כבר פיגרה 5:1 במערכה הראשונה אחרי שלל של טעויות בלתי מחויבות והפסידה 6:4. במערכה השנייה שתי הטניסאיות היו יכולות לשבור כשגם במצב של 5:5 האמריקאית ביצעה שתי טעויות כפולות ונגררה לשובר שוויון, בו היא הייתה טובה יותר וניצחה 1:6. במערכה האחרונה וויליאמס שברה את משחקון ההגשה הראשון של לי ובהמשך שבירה נוספת סידרה לה 2:6 קליל.

הקרב המרכזי הפגיש את רוג'ר פדרר ואנדי רודיק, ובסיומו ניצח השוויצרי 3:6, 6:4, 4:6 והעפיל לחצי הגמר. המשחק נערך לפני קהל רועש במיוחד שדחף את רודיק, ואולי זה השפיע במידה מסוימת על פדרר, שאמר בסיום: "הייתי צריך לשלוט במערכה השנייה, הפסדתי אותה והכנסתי את עצמי ללחץ במערכה השלישית. שמח שעליתי לבסוף". פדרר יפגוש בשלב הבא את המדורג שלישי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', שגבר על הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה 3:6, 4:6.

אנדי רם ומקס מירני העפילו הלילה לחצי גמר טורניר הזוגות, לאחר שגברו 6:7 (1), 6:7 (5) על הצמד הצרפתי ג'ו ווילפרד צונגה וג'וליאן בנטו. בחצי הגמר יפגשו רם ומירני את הצמד האוסטרי יורגן מולצר וג'וליאן נואל. עד עתה הבטיחו לעצמם מירני ורם סכום זכייה של 54 אלף דולר.

עדכון ראשון: 22:41, 01/04/09
עדכון אחרון: 09:00, 02/04/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully