וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חדד מככב במצעד השמנים של מארקה

העיתון הספרדי בחר את הספורטאים השמנים בעולם ושיבץ את הטניסאי הישראלי במקום החמישי, אחרי רונאלדיניו, גרונפלד, באסטריו ואוניל

נבחרת הדייויס של ישראל חגגה לא מכבר העפלה לרבע גמר גביע הדייויס, אך תואר נוסף, מעט מפוקפק, נזקף כעת לעבר אמיר חדד, אחד משחקני הנבחרת שהשתתף במפגש. חדד, שלא מעט דובר בזמן המפגש נגד שבדיה על מימדיו, נבחר במקום החמישי במצעד השמנים של מארקה הספרדי.

"שחקן זוגות ענק" נכתב מעל לתמונתו של חדד, שהחליף במפגש גביע הדייויס את יוני ארליך הפצוע. "קשה שלא להבחים באמיר חדד על מגרש הטניס. אנדי רם, הפרטנר שלו, יודע זאת", נרשם עוד. את המקום הראשון לוקח רונאלדיניו, שצולם לאחר משחק הנבחרת נגד אקוודור, תוך שהוא מציג בטן בהחלט שונה ממה שהורגלנו בעבר.

אל המקום השני אצל הספרדים הגיעה אנה לנה גרונפלד, שנראית מטורניר מיאמי עם מספר קילוגרמים עודפים. במקום השלישי הגיע מתיאו באסטריו, שחקן ראגבי צרפתי ובמקום הרביעי נמצא שאקיל אוניל גדול המימדים, שלמרות מידותיו הוא ממשיך להיות שחקן מוביל ב-NBA. בהמשך הרשימה מופיעים גם רונאלדו הברזילאי (מקום שביעי), צ'ארלס בארקלי (מקום עשירי), לנדזי דבאנפורט (מקום 12). אל המקום ה-22 הגיעה קאיה קאנפי, שתשחק נגד ישראל החודש במסגרת גביע הפדרציה. סופוקליס שחורציאניטיס, שחקנה הענק של אולימפיאקוס, הגיע למקום ה-25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully