וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה ליוון 2:1

נבחרת ישראל הפסידה ליוון הלא משכנעת 2:1 בכרתים, ואיבדה סיכוי לעלות אוטומטית למונדיאל. סלפינגידיס וסמאראס כבשו, גולן הישווה זמנית

קיווינו, התפללנו, פינטזנו -אבל מסתבר שלתאריך שבו התקיים המשחק בין יוון לישראל בכרתים יש חשיבות גדולה. זה האחד באפריל רבותיי, ואין יום יותר מתאים מזה כדי להחזיר אותנו לקרקע. יוון, שניצחה את ישראל 1:2 אולי לא הכי משכנעת בימים אלה, אבל היא עדיין נבחרת אירופית בכירה בזכות זכייתה ביורו 2004, וישראל היא עדיין נבחרת קטנה שאף אחד לא סופר, ובצדק. היא אמנם הפסידה בפעם הראשונה בקמפיין, ובפעם הראשונה אחרי 19 משחקים, אבל התזמון אומר הכל.

פרט לספסולו של יוסי בניון הפצוע במחצית הראשונה, דרור קשטן לא חידש לנו שום דבר במשחק הזה. אותו סגנון משחק רדוד וחסר אחריות, אותה הגנה שרועדת מכל מצב נייח של היריבה, אותה תלות ביוסי בניון (שנכנס במחצית השניה וגרם סופסוף להנעת הכדור) ועוד כמה שינויים בהרכב שהביאו יותר נזק מתועלת (איתי שכטר האנמי, בירם כיאל שגרם לפנדל ויואב זיו שהוחלף כבר במחצית הראשונה).

יוון לעומת זאת עשתה את שלה. היא חיכתה לרגע שבו תפחיד את ההגנה הישראלית במחצית הראשונה, וניצלה את חופש הפעולה במחצית השניה כדי להגיע למצב של פנדל. היא שיחקה רע, אבל נבחרת ישראל שיחקה עם פחות אחריות וזה כנראה מה שכל כך מרחיק אותה מהעשירון העליון ביבשת האירופית.

אז עכשיו נותרנו ללא סיכוי ממשי לסיים את בית 2 במקום הראשון ולהעפיל אוטומטית למונדיאל. בעקבות ניצחונה של לטביה על לוכמסבורג, ישראל ירדה למקום הרביעי בבית למרות שיש עדיין סיכוי תאורטי לסיים במקום השני ולהגיע למשחקי הפלייאוף. מצד שני, אם ככה נראינו בכרתים - איך ניראה בשוויץ, ובמגרשים הרבה יותר קשים? אז זהו, אפשר לסכם ולהפנות את הפנטזיות למקומות אחרים, אולי לענפי ספורט אחרים? אם אתם ממש מתעקשים, יש יורו בעוד שנתיים ואפילו דיברו על הגדלת הנבחרות, ואולי אם יחליטו שלמונדיאל 2014 בברזיל יגיעו 48 נבחרות - יהיה על מה לדבר.

מחצית ראשונה

דקה 5 - מתפרצת לנבחרת ישראל. בן סהר נכנס לרחבה וניסה להשתלט על מסירת עומק, אלא שהשוער היווני הקדים אותו והרחיק לקרן.

דקה 9 - הזדמנות ראשונה ליוונים כשחריסטאס פרץ מצד שמאל ונבלם ברחבה על ידי טל בן חיים.

דקה 11 - חריסטאס בעט מרחוק, הכדור נהדף על ידי ההגנה הישראלית היישר לקירגיאקוס, שבעט ממרכז הרחבה מעל למשקוף.

דקה 26 - כדור חופשי ליוונים מ-35 מטרים, קירגיאקוס עלה לנגיחה בין שחקני ההגנה הישראלים, אבל הכדור עלה מעל לשער.

דקה 32 - שער! קרן ליוון מצד ימין, הכדור נהדף על ידי ההגנה הישראלית היישר לדמיטריס סלפינגידיס, שהפציץ מ-17 מטרים פנימה. 0:1 ליוון.

דקה 43 - בן סהר קיבל מסירת עומק והתפנה למצב מצויין שהסתיים עם כדור ברשת, אבל השופט פסק לנבדל.

מחצית שניה

דקה 59 - שער! ההגנה היוונית הרחיקה רע כדור עומק של ישראל ממצב חופשי. תחילה דדי בן דיין ניסה את מזלו בבעיטה מצד ימין, היוונים הרחיקו קרוב לקו השער, והכדור הגיע לעומר גולן שכבש במבצע משותף עם אליניב ברדה. שוויון 1:1.

דקה 65 - בירם כיאל הכשיל את טורוסידיס ברחבה והשופט פסק לפנדל. סמאראס, שנכנס שתי דקות לפני כן כמחליף, הכניע את דודו אוואט. 1:2 ליוון.

דקה 90 - מתפרצת ליוון אחרי איבוד כדור של הנבחרת הישראלית, דודו אוואט יצא בשניה האחרונה לכדור והקדים שחקן התקפה.

דקה 90+2 - טורוסידיס פרץ קדימה ובעט חזק מ-18 מטרים, הכדור יצא החוצה.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, טל בן חיים, דקל קינן, דדי בן דיין; גל אלברמן, יואב זיו (אליניב ברדה, 38), בירם כיאל, איתי שכטר (ברק יצחקי, 73); עומר גולן, בן סהר (יוסי בניון, 46).

הרכב נבחרת יוון: קונסטנטינוס חלקיאס, ואסיליס טורוסידיס, אבראם פפאדופולוס, סוטיריס קירגיאקוס, מוראס, גיאורקאס סייטארידיס, קוסטאס קצוראניס, גאורגיוס קראגוניס (חריסטוס פאצ'אצ'וגלו, 69), תאופאניס גקאס (סמאראס, 64), אנגלוס חריסטאס (באסינאס, 84), דימיטריס סלפינגידיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully