וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל החליט להקים אקדמיה לכדורסל

ההנהלה הודיעה על תחילת הפרויקט ותפעל להקמת אקדמיה דומה גם לנשים. כמו כן הוחלט לאסור שיתוף קבוצות בליגות מחוץ לאיגוד

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה היום (רביעי) על הקמת אקדמיה לכדורסל במסגרת פרויקט ארבע שנתי. ההנהלה הטילה על הוועדה המקצועית להכין תוכנית אופרטיבית ולהתחיל בתכנית כבר בעונה הקרובה. התכנית תתואם כספית ותאושר על ידי ועדת הכספים של האיגוד. אגב, האיגוד יפעל להקמת אקדמיה דומה גם לכדורסל בנות, זאת בכפוף להכנת תכנית מקצועית שתאושר תקציבית על ידי ועדת הכספים.

על פי התוכנית איגוד הכדורסל יעביר למכון וינגייט בתנאי פנימייה 15 ילדים מכיתה ט', בה הם ילמדו את מקצועות הלימוד השונים במקביל ללימודי הכדורסל. הילדים המחוננים ילמדו בבית הספר האיזורי שפיים, כשהמטרה היא שאותם ילדים יהוו את השלד של נבחרות ישראל. על פי התכנון, לאקדמיה יגיעו ילדים בעלי הישגי לימודים גבוהים וכמובן יכולות גבוהות בכדורסל.

במקביל, החליטה הנהלת האיגוד על שינוי תקנון בעניין שיתוף קבוצות בליגות מחוץ לאיגוד הכדורסל. על פי השינוי, אגודה שתשתף קבוצות בליגות מחוץ לאיגוד הכדורסל או בליגות אזוריות כלשהן ללא אישור מראש מאיגוד הכדורסל, לא תוכל לרשום קבוצות אחרות בכל ליגה שהיא, כולל בליגות בוגרים, נוער ונערים, לאותה האגודה הרשומה במסגרת איגוד הכדורסל. נציג אותה האגודה לא יוכל להיות חבר בוועדות שונות ובהנהלת איגוד הכדורסל.

בתוך כך, החליטה הנהלת האיגוד להתקשר עם חברת חקירות על מנת לאתר ליקויים בחוזי שחקנים, התנהלות סוכנים ונושאים נוספים הקשורים בטוהר המידות. "איגוד הכדורסל קורא לרשות לביקורת התקציבים וליועץ המשפטי לאיגוד להשתמש בכלי העזר המוצע ככל שיוגשו אליהם תלונות ובכל נושא שיימצאו לנכון", הודיעו באיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully