וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון זרק את עטר מאימון בני יהודה

לאחר חילופי תיקולים ודברים בין השחקן למויאל, החליט המאמן לשלוח את עטר למקלחת מוקדמת. חשש בקבוצה שאברבנל סיים את העונה

תקרית חריגה אירעה באימון היום (רביעי) של בני יהודה, כאשר מאמן הקבוצה, גיא לוזון, זרק את אלירן עטר מהאימון. במהלך אחד המשחקונים אירעה תקרית בין עטר לקובי מויאל ובהמשך חילופי דברים בין השניים הביאו את לוזון לשלוח את עטר למקלחת מוקדמת. מויאל, שנעדר אמש בגלל חבלה בברכו, ערך אימון מלא, זאת לאחר שעבר צילום בו לא נתגלו ממצאים המראים על סדק או פגיעה כלשהי בברך עצמה.

קשר הקבוצה, אלי אברבנל, סובל מקרע ברצועה הפנימית של הברך. אברבנל עבר אמש (שלישי) בדיקת MRI, בה התאמת כנראה החשש כי הפגיעה חמורה ממה שחשבו בתחילה בקבוצה, וכעת מסתמן כי הוא לא ישוב לשחק עוד העונה. הקשר לירוי צעירי נטש את האימון בגלל מתיחה בשריר הירך.


בצוות הרפואי של הקבוצה הזהובה מעריכים כי ההחלמה תיארך תקופה של בין ארבעה לשישה שבועות, נוסף על השבתתו של השחקן מזה כחודש וחצי, מה שאומר שגם אם יחזור לשחק זה יהיה כנראה רק במחזורי הסיום של העונה, אם בכלל.

בתוך כך, ערכה הערב הקבוצה אימון נוסף לקראת משחקה נגד מכבי נתניה בליגה (שבת, 15:00, שידור ישיר בספורט 1). לרשותו של המאמן גיא לוזון עמד סגל מלא, למעט הבלם דין מורי, השוהה עם נבחרת ישראל בכרתים לקראת משחקה נגד נבחרת יוון.

הנהלת הקבוצה, בשיתוף עם ארגון האוהדים 'אריות יהודה', הודיעה כי הכניסה לנשים שיגיעו למשחק הליגה הקרוב של הקבוצה בחולצות כתומות תהיה ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully