וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ’לוטי: ”הכי קשה לשחק מול ליברפול”

מאמן מילאן שלל את האפשרות שיעבור לריאל או צ’לסי, ונתן כבוד לאדומים: ”יונייטד נותנת לך לשחק; ליברפול לא”. ויירי עוזב את אטאלנטה

אם קרלו אנצ'לוטי יכול להיאחז בדבר בעונה המעט בינונית שעוברת על מילאן, זה שהמעמד לו הוא זוכה באירופה לא נפגע כהוא זה. האיטלקי הוותיק עדיין נחשב לאחד המאמנים הטובים באירופה, וככזה הוא מוזכר כסחורה חמה בקיץ הקרוב - בפרט בקרב צ'לסי וריאל מדריד.

למרות ההתעניינות, לאנצ'לוטי חוזה בסן סירו עד 2010, ועושה רושם שהוא לא מתכנן להפר אותו. "עדיין לא מצאתי סיבה מספיק טובה לעזוב את מילאן", אמר המאמן, "אני מרגיש טוב ורוצה להישאר כאן כמה שיותר". לגבי האפשרות שיחליף את ידידו, חוס הידיניק, אמר אנצ'לוטי: "הוא מאמן שאני מאוד מעריך".

ייתכן ודווקא העונה, כשמילאן לקחה פסק זמן מליגת האלופות, יותר קל למאמן האיטלקי לחוות דיעה על שקורה בכדורגל העולמי. ועבור אנצ'לוטי, לא קיים ספק לגבי הקבוצה הטובה באירופה בימים אלה. "ליברפול הקבוצה שהכי קשה לשחק מולה. רפא בניטז מאמן נהדר, הוא משחק עם הגנה מאורגנת ויציאה מושלמת למתפרצות", אמר האיטלקי, שכזכור פגש את האדומים פעמיים בגמר ליגת האלופות. "לשחק מולם זה תמיד מסוכן. מנצ'סטר יונייטד חזקים אבל נותנים לך לשחק; ליברפול לא".

ויירי עוזב רשמית את אטאלנטה

כריסיטיאן ויירי עוזב את אטאלנטה. החלוץ, שנאבק בפציעות ולא הצליח להיכנס לעניינים בקבוצה אליה הצטרף בקיץ, ערך תשע הופעות בלבד וכבש פעמיים. אוהדי הקבוצה, ששרקו לשחקן בוז במהלך משחק ידידות, הביאו את ויירי להחליט על עזיבה, החלטה אותה אמר השחקן לראשי הקבוצה.

"לדעתי הוא קיבל את ההחלטה בשל מספר גורמים", העריך יושב ראש אטאלנטה, אלסנדרו רוג'רי. בגדול, היה לו חוסר מזל. לחשוב שאם הוא היה מבקיע עוד כמה שערים, האוהדים כנראה היו מתנהגים אחרת, זו בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully