וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "זה שאין אף שחקן ממכבי בנבחרת אומר עלינו משהו"

מנג'ר מכבי תל אביב מקווה לשנות עובדה זו בעתיד, והתייחס למשחק נגד קרית שמונה: "אין סיבה שלא ננצח". אורח באימון: לוני הרציקוביץ'

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון, ולמעשה פתחה את ההכנות לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה ביום שבת (19:30).

מאימון הקבוצה נעדרו הבלם איגור טומאסיץ', שנמצא עם נבחרת בולגריה שתשחק הערב נגד קפריסין, וגם משה מישאלוב ואורי שטרית הפצועים. ג'ונתן אסוס, שסובל ממתיחה בגבו, ערך אימון ריצה קל בלבד ודור מלול, המחלים מפציעה בקרסול, ערך אימון הליכה סביב מתחם האימונים בעקבות הורדת הסד מרגלו.

לעומתם, מי שחזר לאימונים הוא מאור בוזגלו, שבתחילת השבוע עשה עם הנבחרת הצעירה ואף כבש ב-1:1 שלה נגד קזחסטן במוקדמות אליפות אירופה. המנג'ר אבי נמני תירגל את ליאור ז'אן במקומו של דולי ג'ונסון בקישור האחורי וגם יוסי שבחון תורגל בהרכב הפותח.

בסיום האימון נערך משחק ראווה בין מספר שחקנים מסגל הקבוצה הבוגרת לבין ילדים מעמותת "המכבים", וזאת לאחר שבמשך כל שעות הבוקר התקיים במתקן האימונים בקרית שלום טורניר כדורגל בחסות העמותה. בין הנוכחים ניתן היה למצוא את יושב ראש העמותה, לוני הרציקוביץ'.

בסוף האימון התייחס המנג'ר אבי נמני לעובדה שמאז המחזור הראשון לא ניצחה הקבוצה משחק ביתי בבלומפילד ואמר: "נצטרך לכבוש שער אחד יותר מהיריבה. אנחנו יודעים שבלומפילד לא האיר לנו פנים השנה, אבל אני לא מאשים את האצטדיון אלא רק את עצמנו. זה המגרש הביתי שלנו ואין סיבה שלא ננצח בו. אני לא מקבל שום תירוץ של לחץ או שהקהל יושב קרוב. צריך לקחת את הדברים האלו לכיוונים חיוביים.

"ניצחון בשבת יפנה אותנו לכיוונים אחרים והשאיפה היא לנצח כמו בכל משחק אחר", הוסיף נמני. "ראינו את קרית שמונה עושה חיים לכל הקבוצות ואנחנו יודעים שגם לנו יהיה קשה.

"זה שאין אף שחקן שלנו בנבחרת אומר משהו על מכבי והמטרה שלנו היא לשנות את העובדות האלו ולדאוג שכמה יותר שחקנים שמשחקים במכבי יהיו בנבחרת בעתיד. יש כאן מספיק שחקנים טובים ומוכשרים ואני מעריך שבעתיד הם עוד יהיו בהרכב", חתם המנג'ר הצהוב את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully