וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטסיל החליט לספר את האמת על הכדורגל הישראלי

נראה שלרגל 1 באפריל שחקנה של פולהאם, ששיחק בארץ, החליט להתבדח: "משמעת עצמית היא סימן היכר של השחקנים בישראל"

"הליגה הישראלית מאוד תחרותית. נחישות ואמונה עצמית הם מן המפתחות החשובים כדי להצליח בישראל. אני חייב להיות כן, כל מי שמצליח להסתגל לאתגר הפיזי והטכני של הליגה הישראלית, יכול לשחק בליגה אירופית בכירה, בגלל שמשמעת עצמית היא סימן ההיכר של השחקנים בישראל". גם אם נשפשף חזק את עינינו כדי לראות שלא התבלבלנו עדיין לא נאמין לדבריו של ג'ון פנטסיל.

שחקנה של פולהאם, ששיחק בישראל במדי מכבי והפועל תל אביב, ידוע באהבתו הרבה לישראל. אחת הדוגמאות החזקות לכך היא העובדה שלאחר שגאנה הבקיעה שער בגביע העולם בגרמניה 2006, שלף פנטסיל דגל ישראל מתחתוניו ונופף בו בגאווה.

פנסטיל סיפק ראיון נרחב לתקשורת הגנאית. כאשר נשאל פנטסיל על הרגע הקשה בקריירה שלו אמר: "זה היה במכבי תל אביב, במשחק הראשון של הקבוצה בליגת האלופות. שיחקנו בבית נגד באיירן מינכן והפסדנו 1:0 מפנדל שביצעתי. אחר כך הובסנו במינכן 5:1, באחד המשחקים שגרמו אחר כך לסיום הקדנציה שלי בצהוב".

פנטסיל יערוך את הופעתו ה-50 במדי הנבחרת, ואמר: "זה מאוד משמח אותי, אבל כמובן שהמטרה שלנו היא לקחת את הנקודות כדי לקדם את סיכויינו להעפיל למונדיאל 2010 בדרום אפריקה".

"קשה לי להביע את השמחה שאחזה בי כאשר ווסטהאם רכשה אותי מהפועל תל אביב", סיפר פנטסיל. "הודיתי לאלוהים על כך שהחלום שלי התגשם. אני זוכר שבגביע העולם בגרמניה התפללתי שקבוצה תרצה אותי כיוון שסיימתי עונה שלישית שלי בישראל".

פנטסיל נשאל היכן ישחק בעונה הבאה: "האמת היא שלא ממש חשבתי לעזוב את פולהאם", התוודה הגנאי. "המועדון מרוצה מההופעות שלי, וככל שאני משחק, כך אני מקבל צ'אנס להראות את הכישורים הטכניים שלי יותר ויותר. לשחק כל שבוע זה הדבר שאני הכי חושב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully