וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בסופו של דבר נכבוש וננצח"

במכבי חיפה כבר חושבים על המשחק נגד אשדוד ביום שני והמאמן מתייחס לבצורת היחסית של הקבוצה ומוסיף: "מדובר בעניין של תקופות"

בזמן שהראש של כולם עדיין בנבחרת ישראל, קבוצות הליגה ממשיכות להתכונן למחזור הקרוב בליגת העל והיום (רביעי) ערך אלישע לוי את מסיבת העיתונאים השבועית שלו.

"ניצחנו השנה את אשדוד בתוצאה זהה (1:3) פעמיים ולא הלך לנו קל. על אחת כמה וכמה יהיה לנו קשה לנצח שם הפעם", אמר לוי לקראת משחקה של מכבי פיה נגד מ.ס אשדוד ביום שני, "רק ביום שישי נאיץ את ההכנות לקראת המשחק ביום שני במטרה להגיע ברמת מוכנות גבוהה, יכול טובה והכי חשוב, יכולת לכבוש שערים, מה שלא עשינו במשחקים האחרונים".

המאמן הוסיף על בעיית הכיבוש של קבוצתו: "אנחנו מגיעים בכל משחק לחמש-שש הזדמנויות של מאה אחוזים ומחטיאים. עם יותר שקט ומיומנות ובסיוע התרגול השוטף באימונים, בסופו של דבר נכבוש וננצח. מדובר בעניין של תקופות. פאנטיני וארבייטמן חיים על כמות מסוימת של שערים ואני משוכנע שאם נמשיך להגיע למצבי הבקעה, הם יחזרו ויכבשו".

"יכול להיווצר מצב שבמוצאי שבת נאבד זמנית את המקום הראשון, אם הפועל תל אביב ינצחו את מכבי פתח תקוה בחוץ", הוסיף לוי, "אין משמעות כרגע למקום הראשון, לפני שאנחנו משחקים ביום שני. בכל מצב נשאף לנצח והטבלה תתיישר לפי התוצאות שלנו, מבלי שנזדקק להביט לצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully