וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "דבר גדול להגיע לפיינל פור"

מאמן צסק"א מוסקבה מאושר מעוד העפלה לארבע האחרונות ביורוליג וכבר מתכונן לברלין: "שם נשחק את הכדורסל שלנו - הגנה וריבאונד"

צסק"א מוסקבה הפכה אמש (שלישי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור של היורוליג, אחרי שניצחה את פרטיזן בבלגרד 56:67 והשלימה 0:3 בסדרת הטוב מ-5.

"השחקנים שלי שיחקו עם הלב לאורך כל המשחק הערב", אמר אחרי המשחק אטורה מסינה, "זו הפעם השביעית בה אנחנו מגיעים לפיינל פור ואנחנו מאוד שמחים. זה דבר גדול להגיע לשם ושם אנחנו משחקים את הכדורסל שלנו - הגנה וריבאונדים".

מתיאס סמודיש, שקלע 18 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, הוסיף על דברי מאמנו והתייחס גם ל-21 אלף הצופים בהיכל בבירה הסרבית: "זה היה ערב נהדר והדבר החשוב הוא ששלטנו בריבאונד לאורך כל 40 הדקות. אני חושב שהאוהדים של פרטיזן הם הטובים ביותר".

פרטיזן הוציאה מעצמה את המקסימום השנה ובלי הרבה ציפיות הגיעה ל-8 הגדולות. המאמן דושקו וויוסביץ' סיכם: "היו לנו תוצאות נהדרות ביורוליג עד עכשיו. הצלחנו לנצח השנה קבוצות יותר חזקות מאיתנו. הדבר שהכי משמח אותי הוא שהשחקנים השתפרו תוך כדי העונה. אין לימודים חינם והיורוליג זה בית הספר הטוב ביותר".

פלאזה: "הנחישות הייתה המפתח לניצחון"

אחרי שאולימפיאקוס ניצחה את ריאל מדריד בשני המשחקים הראשונים באולם השלום והאחווה, העבירו השתיים את הסדרה ביניהם לבירת ספרד ואתמול ניצלה זאת ריאל כדי לנצח 63:71 ולצמק ל-2:1.

"היו לנו שלושה משחקים בתוך זמן קצר והצלחנו למרות נסיבות קשות", אמר המאמן המנצח, חואן פלאזה, "הקבוצה שלי הייתה מאוד נחושה ואמביציוזית וזה היה המפתח לניצחון. ההגנה שלנו הייתה מצוינת, אבל האחוזים מחוץ לקשת היו רעים ונצטרך לשפר את העניין הזה".

פנאיוטיס ינאקיס התייחס למחצית הראשונה, אותה סיימה אולימפיאקוס בפיגור 37:20: "קודם כל אני רוצה להתנצל על הדרך בה שיחקנו במחצית הראשונה. זה נתן למדריד יתרון גדול. אחר כך שיחקנו יותר טוב, אבל נתנו להם לקלוע נקודות קלות מדי. ידעתי שזו תהיה סדרה ארוכה, אבל אני מקווה שנשתפר במשחק הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully