וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלטיקס השביתו את גארנט

בעקבות פציעה טורדנית, הוחלט באלופה לספסל את הפורוורד ל-4 המשחקים הקרובים. מאמן בוסטון, ריברס: "זה לא מתקדם בצורה שציפינו"

אין איש בקרב אוהדי הליגה הטובה בעולם שלא יודע שאלמלא היה מגיע קווין גארנט בעונה שעברה לבוסטון ממינסוטה, הסלטיקס סביר להניח היו מדשדשים להם באגף המזרחי. אלא שה'ביג טיקט' הגיע גם הגיע, וסחף את הירוקים כל הדרך אל התואר. העונה זה כבר לא הולך כל כך חלק, והערב (שלישי) נודע כי הסלטיקס החליטו להשבית את גארנט, שסבל ממספר פציעות טורדניות במהלך העונה, בעקבות פציעה בברכו. הפורוורד ייאלץ לשבת בצד ב-4 המשחקים הקרובים, מה שישאיר לו רק 3 משחקים בעונה הרגילה.

"אחרי שצפינו בו נע היום, אנחנו פשוט הולכים להשבית אותו", אמר מאמן בוסטון, דוק ריברס. "זה סביר להניח לא הולך להיות לכל העונה. הוא בטח ישחק כמה משחקים בסיום, כנראה שניים או שלושת המשחקים שיישארו. זה (החלמתו של גארנט) פשוט לא מתקדם בצורה שציפינו שזה יתקדם".

השבתתו של גארנט מגיעה בתקופה בעייתית עבור הירוקים, שמחזיקים במאזן 19:56, ועדיין נאבקים עם אורלנדו על המקום השני במזרח, מאחורי קליבלנד. עתה הם ייאלצו להסתדר ללא השחקן המרכזי ביותר שלהם, שרושם העונה 15.8 נקודות, 8.5 ריבאונדים וחסימה וחצי למשחק, אבל בעיקר מאחד את כל החבורה בירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully