וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שטיינהאור פירק את עפולה

הסנטר הותיק הוליך את טבעון לניצחון ביתי 72:90 על השלישית בטבלה. כוכביאיר/יובל הפתיעה את אשדוד, יבנה גנבה ניצחון חוץ בנצרת עילית

המחזור ה-23 בליגה הלאומית בכדורסל הערב (שלישי) עמד בסימן חזרתן של קבוצות מרכז הטבלה לפעולה, על גבן של אלו שכבר הרגישו בטוחות בצמרת. במוקד ניצחה הפועל טבעון את הפועל עפולה 72:90, בעוד כוכב יאיר/יובל השיגה ניצחון מפתיע על מכבי אשדוד, 73:84. אליצור יבנה חזרה עם ניצחון חוץ גדול מנצרת עילית, בעוד נס ציונה נשארה בבית והתעללה בבארי.

הפועל טבעון - הפועל עפולה 72:90

קבוצתו של תומר שטיינהאור, שכבר בילתה בצמרת הטבלה אמנם חוותה מחזורים לא קלים לאחרונה, אבל ניצחון על השלישית בליגה בהחלט יכול להכניס לא מעט תקוות לכניסה מחודשת ל-4 הראשונות. עפולה לעומת זאת ממשיכה בהדרדרות שלה. טבעון פתחה בריצה שלה ברבע השני וירדה ביתרון 12 במחצית. עפולה ניסתה לחזור, אבל טבעון לא נתנה להתקרב, וזכתה בשתי נקודות חשובות. תומר שטיינהאור הוליך את קלעי טבעון עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, אורן בן חמו קלע 19 ואנדרה האריס תרם 17. קלעו לעפולה: דניס קאר 30, אילן ברקוביץ' 11.

אליצור כוכב יאיר/יובל - מכבי אשדוד 73:84

כוכב יאיר/יובל ממשיכה במשימה הקשה שהציבה לעצמה להגיע אל הפלייאוף, ואחרי ניצחון גדול במחזור הקודם מגיע הניצחון הענק בבית על המדורגת שניה בטבלה. המשחק היה צמוד בפתיחה, כשהמארחים מוליכים ביתרון מינימלי במחצית. אלא שאם אשדוד בנתה על המחצית השניה, הרי שנכונה לה פתעה: רבע אחרון נהדר של המארחים, אותו סיימו ב-21:26 הביא להם את הניצחון. סטייסי מורייני הוליך את המנצחים עם 22 נקודות וקיבל משחק טוב מאלכס צוברביץ' שקלע 21 ואסף לחיקו 16 ריבאונדים. קלעו לאשדוד: דורי אסף 28.

הפועל נצרת עילית - אליצור יבנה 92:87

המאבק העיקש על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לפלייאוף תופס תאוצה, ודווקא כשזה קורה, נצרת עילית רושמת נפילה כואבת במיוחד, ועוד בבית. יבנה, ככל הנראה הקבוצה המאכזבת של העונה, כבר כמעט ויתרה על הסיכוי להגיע אל הפיילאוף, אבל ניצחון החוץ עתה נותן לה מעט מומנטום להמשך. האורחים פתחו מצויין והוליכו ב-8 במחצית. הרבע השלישי רק המשיך את המגמה, כשיבנה עולה ליתרון 13. רבע של 15:23 של המארחים רק הצליח לצמק מעט את ההפרש. ארמונד וויליאמס הוליך את קלעי יבנה עם 25 נקודות, אור בן גורן סייע לו עם 21 ועמית סלע הוסיף 11. לנצרת עילית: סטנלי ברנדי 28 ו-14 ריבאונדים, אילן נניקשווילי 23.

מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 72:80

הצלילה החופשית של רמלה אל מעמקי הטבלה ממשיכה גם במחזור הזה, עם הפסד למקומיים, שסייע להם להישאר חזק בתמונת הפלייאוף. הוד השרון הוליכה ב-5 בסיום הרבע הראשון, אבל רמלה הצליחה להישאר קרוב עד המחצית. משם והלאה המשחק היה בידיים של המארחים, שלא איפשרו לאורחים להתקרב אליהם, בדרך לניצחון הביתי. אסף ליפשיץ הוליך את קלעי הוד השרון עם 15 נקודות וקיבל משחק נהדר מניר גולן, עודד ברנדוויין ומוטי מוסקוביץ' שקלעו 14 נקודות כל אחד. קלעו לרמלה: דיימון פטרסון 26 ו-12 ריבאונדים.

הפועל לב השרון - מכבי נתניה 98:70

השיוט האוטומטי אל עבר ליגת העל נמשך עבור הנתנייתים, כשהם דורסים כל מי שנקלה בדרכם. כבר מהפתיחה פתחו האורחים יתרון דו ספרתי, אבל לב השרון נאבקה והצליחו להוריד ל-8. אלא שכאן התקווה נסתיימה, נתניה רצה ל-12:25 ברבע השלישי וגמרה את המשחק. אלירן גואטה הוליך את קלעי נתניה עם 19 נקודות, טוני ווישהאם הוסיף 17. ללב השרון: אדריאן אוטר 31.

עירוני נס ציונה - הפועל בארי 69:113

הפועל בארי חזרה עם תבוסה קשה במיוחד, הפעם בנס ציונה מול הקבוצה המקומית. במחצית עמד הפער על 18 הפרש, אבל רבע שלישי של 16:36 של המארחים הקפיץ את היתרון עד גבול ה-40. טל דן הוליך את קלעי נס ציונה עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים, רז אלבז קלע 18 ולירון צ'רנה הוסיף 14. לבארי: יונתן נווה 23 והרן שיפמן סיים עם 17.

הפועל יקנעם/מגידו - בית"ר בנימינה 82:94

המארחים לקחו את הנקודות הקלות ביותר בליגה, אבל גם עליהן הם היו חייבים להיאבק לא מעט. הפתיחה היתה של יקנעם/מגידו, אבל האורחים חזרו למשחק וירדו למחצית ביתרון נקודה. אלא שמחצית שניה מצויינת של המארחים הביאה להם את הנקודות, ושמרה אותם רחוקים מהקו האדום. אי ג'יי דרייטון הוליך את קלעי יקנעם/מגידו עם 33 נקודות ו-17 ריבאונדים, אושרי אלמוזנינו היה שם עם 17 נקודות. לבנימינה: מאור שניר 19, אייל שולמן היה קרוב לטריפל דאבל עם 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully