וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רם ומירני העפילו לרבע הגמר

הישראלי ובן זוגו הבלארוסי גברו בסיבוב השני על מודי וקוצי הדרום אפריקאים 6:7, 6:3, 8:10, פאר הודחה. פדרר ונדאל ברבע הגמר

בזמן שדודי סלע עוסק בהצהרות הקשורות למפגש גביע הדייויס נגד רוסיה, אנדי רם ממשיך לעבוד על אדמת מיאמי והערב (שלישי) הוא העפיל לרבע הגמר עם מקס מירני לאחר ניצחון 6:7, 6:3, 8:10 על ווסלי מודי וג'ף קוצי מדרום אפריקה.

רם ובן זוגו הבלארוסי חוו מערכה ראשונה צמודה ולמרות שיריביהם פספסו ארבע אפשרויות שבירה, המערכה הגיעה לשובר שוויון, בו ניצחו רם ומירני 4:7. המערכה השנייה הלכה לכיוונם של הדרום אפריקאים, ששברו פעמיים וניצחו 3:6. המערכה המכרעת התנהלה בשיטת סופר טיי ברייק ורם ובן זוגו ניצחו 8:10.

בשלב הבא ממתינים לרם ומירני יריבים קשים לא פחות: ג'ו וילפרד צונגה וג'וליאן בנטאו הצרפתים. רם הבטיח לעצמו 180 נקודות דירוג ו-23,000 דולר.

לשחר פאר היה יום פחות טוב, כאשר היא הודחה מטורניר הזוגות בשלב שמינית הגמר עם ג'יזלה דולקו. השתיים נוצחו 6:4, 6:3 על ידי אנאבל מדינה גריגאס ווירג'יניה רואנו פסקואל, ובכך סיימו את דרכן בתחרות.

מארי איבד רק משחקון ועלה לרבע הגמר

ובינתיים בשמינית הגמר טורניר היחידים אנדי מארי עשה לעצמו חיים קלים לאחר שניצח בקלות רבה את ויקטור טרויצקי, שזכה רק במשחקון והובס 6:1, 6:0. הסקוטי, שדהר לרבע הגמר, נזקק ל-58 דקות בלבד וניצל 83 אחוז בהגשות הראשונות ושלט לגמרי על יריבו.

מארי, המדורג רביעי בטורניר, יפגוש בשלב הבא את פרננדו ורדאסקו הספרדי, שגבר על ראדק סטפאנק 2:6, 2:6. אנדי רודיק נהנה בארצות הברית והדיח את גאל מונפיס עם 6:7, 4:6 וחואן מרטין דל פוטרו (6) ניצח את דויד פרר 3:6, 2:6.

מאוחר יותר המשיכו גם עוד מדורגים רבים הלאה. רפאל נדאל (1) ניצח את סטנילס ואווינקה 6:7, 6:7 וגם רוג'ר פדרר (2) בשלב הבא אחרי 3:6, 2:6 על טיילור דנט המקומי.

גם נובאק דג'וקוביץ' בין שמונת האחרונים. הסרבי, המדורג שלישי בטורניר, התגבר על תומאס ברדיץ' ואחרי 3:6, 2:6 הוא כבר יכול להתחיל בהכנות לקראת המשחק מול ג'ו-וילפרד צונגה, שנאבק בז'יל סימון וניצח בסופו של דבר 7:6, 3:6, 2:6.

אצל הנשים יש כבר שתי נציגות בחצי הגמר: סבטלנה קוזנצובה. הרוסיה, המדורגת שמינית בטורניר, ניצחה במערכה הראשונה את קרוליין ווז'ניאקי 4:6, אך המערכה השנייה הלכה לשובר שוויון, בו ניצחה הדנית 5:7 וכפתה מערכה שלישית. אלא שדווקא אז ווז'ניאקי הציגה יכולת רעה וזכתה רק במשחקון בדרך להפסד 6:1 ובמשחק כולו.

מאוחר יותר הפכה ויקטוריה אזרנקה למעפילה הנוספת אחרי שהיא הביסה את סמנתה סטוסור האוסטרלית 1:6, 0:6 ולמעשה עצרה את מי שהפכה להפתעת הטורניר עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully