וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע פריסבי ענק ייצא לדרך ביום רביעי בת"א

פארק גני יהושוע בתל אביב יתמלא במשך חמישה ימים בצלחות מעופפות, כולל אלופי עולם ומגרש "פריסבי גולף" ראשון בארץ

ביום רביעי ייצא לדרך בגני יהושוע בתל אביב אירוע פריסבי (צלחות מעופפות) בינלאומי, שיימשך חמישה ימים ומטרתו היא ליישם תוכנית ייחודית לחינוך נוער וקידום השלום.

ה"אולטימייט פיס" המבוסס על המשחק "אולטימייט פריסבי" – משחק קבוצתי המזכיר פוטבול אמריקני, רק שבמקום כדור משחקים עם צלחת מעופפת, יתקיים בשיתוף עם מרכז פרס לשלום ומחלקת הספורט של עיריית תל אביב.

באירוע הענק יקחו חלק מאות שחקני פריסבי מהארץ ומהעולם, אלופי עולם ומתנדבים רבים ממדינות שונות, שעוזבים את כל עיסוקם למען ההפקה המורכבת.

שיאו של האירוע יהיה ביום חמישי ה-2 באפריל 2009, עם הגעתם של 120 ילדים ישראלים ופלסטינים, חניכי בית הספר לכדורסל של מרכז פרס לשלום. הילדים שרגילים להיפגש אחת לחודש להתאמן ולשחק יחדיו, יגיעו הפעם לתל-אביב משדרות, קריית מלאכי, קריית גת, באר טוביה, טול כרם, יריחו, עין רפא, ובית סחור ויזכו להשתתף בסדנה ייחודית של "אולטימייט פריסבי" אשר שמה דגש על משחק הוגן, עבודת צוות וכבוד הדדי. הסדנא הינה יריית הפתיחה לתכנית מתמשכת שתבנה באיזור.

האירוע פונה לקהל מגוון וכולל פעילויות גם לציבור הרחב באווירת קרנבל ספורטיבי דינמי. במהלך ארבעת הימים הראשונים יתקיימו סדנאות לימוד מקצועיות, משחקי תצוגה, טורניר אולטימייט פריסבי מקצועי, הופעות פריסבי מרהיבות של אלופי עולם, חשיפת מסלול הפריסבי-גולף הראשון בישראל ועוד. ביומו החמישי והאחרון של האירוע יצאו המדריכים לסיור והמשך פעילות בפריפריות ובשטחי הרשות הפלסטינית.

  • עוד באותו נושא:
  • פריסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully