וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטו יצא כשידו על העליונה

הברזילאי של מילאן חשף כי בגיל 11 אובחן סרטן בידו: "למזלי, הניתוח הצליח". קאקה כשיר לפרו. אנצ'לוטי: "אשאר במילאן עוד הרבה זמן"

מאז ינואר 2008, כשהבקיע שער ב-2:5 של מילאן על נאפולי, אלשנדרה פאטו מפלס את דרכו בצמרת הכדורגל העולמית. עתה מסתבר שהדרך לפסגת עולם הכדורגל הייתה הרבה יותר מסובכת, והברזילאי הצעיר של מילאן התגבר על קשיים מסוג אחר.

במהלך תכנית טלוויזיה ששודרה בברזיל, חשף פאטו כי כשהיה בן 11 אובחן אצלו סרטן. "שברתי את ידי פעמיים באותו מקום, והבדיקות שעברתי מצאו גידול. היה חשש שיצטרכו לקטוע את ידי". הסיפור במקרה של פאטו בן ה-19 הסתיים בטוב. "למזלי, הניתוח שעברתי הצליח והגידול הוסר. זו הייתה הצלחה".

בתוך כך, עורכת ברזיל את הכנותיה למשחק נגד פרו (בלילה שבין רביעי לחמישי) ומאמנה דונגה אישר כי קשרה של מילאן, קאקה, יהיה כשיר למפגש. "הוא יהיה שמיש, אולם אנו לא יודעים כמה זמן הוא יוכל לשחק", אמר דונגה במסיבת עיתונאים, "רק חזרנו מאקוודור ואני צריך לבחון את מצבם הפיזי של השחקנים". קאקה התאמן עם הסלסאו, ובברזיל מצפים לראותו משחק נגד הפרואנים. דונגה התייחס לביקורת שהוטחה בנבחרת אחרי ה-1:1 מול אקוודור. "תמיד תהיה ביקורת", השיב המאמן, "כולם רוצים שננצח, שנשלוט במשחקים, אבל זה לא תמיד קל".

* מגנה הימני של אינטר, מייקון, נפצע במהלך משחקה של נבחרתו ברזיל נגד אקוודור, וייעדר כחודש מהמגרשים עקב מתיחה בירך. בשל כך, הוא יחמיץ את משחק הצמרת החשוב בין הנראזורי ליובנטוס, שייערך ב-11 באפריל.

אנצ'לוטי לא זז לשום מקום

מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי ניצל את הפוגת הנבחרות כדי לדבר על עתידו. שמו הוזכר כמועמד לאימון ריאל מדריד וצ'לסי, אבל קרליטו אמר בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" כי הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. "אני עובד ולא מתייחס למה שאומרים או כותבים", סיפר אנצ'לוטי, "עליי למצוא סיבה מאוד טובה כדי לעזוב את מילאן. אני מרגיש טוב כאן ואשאר עוד הרבה זמן. אני שואף להישאר במילאן, אבל תמיד אמרתי שזו צריכה להיות השאיפה של שני הצדדים. אני רוצה להישאר כל עוד אנו נסיים במקום השלישי ונגיע לליגת האלופות".

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, הצהיר כי בקיץ הקרוב מילאן לא תשקיע כסף רב ברכש, ולא נראה שזה מפריע לאנצ'לוטי. "מילאן יכולה לבנות עתיד גדול עם קאקה ופאטו. קאקה יישאר. הקהל רוצה שננצח, ההשקעות שלנו יציבות, ואין סיבה לבצע שינויים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully