וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוגברה השמירה על מלון הנבחרת בכרתים

לקראת המשחק נגד יוון שוטרים מקיפים את מלון ה"ישראלי". שחקן בנבחרת: "20 אלף יוונים עושים יותר רעש מ-40 אלף ישראלים"

רענן ברנובסקי

צילום: איציק יצחקי, שליחנו לכרתים. עריכה: רן צימט

יואב זיו יתורגל בהרכב במקום בן דיין

החל מאתמול (שני) בשעות הלילה תוגברה השמירה על נבחרת ישראל סביב מלון אטלנטיס, בו היא שוהה. מלבד השמירה הקפדנית בלובי המלון, משטרת יוון הקצתה כוח שיטור וניידות מסביב למלון ותחמה אותו מפני זרים. אחד השוטרים המקומיים הסביר: "אנחנו מנסים למנוע את מה שמוגדר כסכסוך ישראלי-פלסטיני. אף אחד לא מורשה להיכנס למתחם, אלא אם הוא עושה זאת באישור. אנחנו מודעים לבדיקות הקפדניות בישראל, אין סיבה שזה לא יקרה גם כאן". אתמול עצרו השוטרים מספר תושבים מקומיים וזרים, שניסו לחצות את גבולות המתחם וערכו עליהם חיפוש.

חלק מתושבי המקום כלל לא יודעים שיש משחק באצטדיון המקומי ביום רביעי, ונראה כי המשחק לא בראש מעייניהם. שחקנים בנבחרת ביקרו דווקא אתמול, במהלך הטיסה לכרתים, את הקהל הישראלי. אחד השחקנים אמר: "האצטדיון בכרתים לא יהיה מלא, אבל 20 אלף יוונים עושים רעש יותר מ-40 אלף ישראלים. כשניכנס לאצטדיון תראו מה זאת אווירה". בנבחרת מאוד לא מרוצים גם מכמות הקהל הישראלי שהגיע למשחק. כ-150 אנשים בלבד, כולל עיתונאים ושחקנים, טסו אתמול לכרתים.

המאמן דרור קשטן עדיין שוקל לפתוח במערך שכולל שלושה קשרים אחוריים, שאחד מהם הוא בירם כיאל. עומר גולן יפתח בהתקפה בכל מקרה, כשבן סהר ויוסי בניון יתמכו באגפים. אם קשטן ומשה סיני יחליטו לעלות במערך 4:4:2, ברק יצחקי עשוי לקבל את הקרדיט. היום צפוי יואב זיו לקבל את חולצת ההרכב באימון והוא יתורגל במקום דדי בן דיין.

השוער לירן שטראובר התבקש, על ידי הצוות המקצועי, לתרום לאוירת הגיבוש. אתמול הוא פנה לחלק מהשחקנים והביע ביקורת על יכולתם, בצחוק כמובן. גם מאמן השוערים שורה אובארוב נרתם למשימה ולא פעם הוא הפתיע כשפצח בשירה בסגנון מזרחי. נציגי המשלחת, בניהם אריאל שיימן, פנו אתמול לאנשי התקשורת והשחקנים וביקשו לשמור על פאסון על המשחק, בכדי לשמור על שקט תעשייתי. בנבחרת היה מי שאמר שהדברים נובעים מלחץ בנבחרת לקראת המשחק הכי גורלי בקמפיין.

בסינאס: "עלינו להיות סבלניים ורגועים"

היוונים מתכוננים אף הם למפגש עם ישראל, והקשר אנגלוס בסינאס התייחס לצפוי ביום רביעי. "עלינו להיות סבלניים ורגועים. הלחץ יהיה על ישראל, כי אנו משחקים בבית ומוליכים בצוותא עם שוויץ את הבית. עלינו לעשות מאמץ גדול ולנצח".

היוונים דשים ביממה האחרונה בהרכב בו צפוי המאמן אוטו רהאגל לפתוח, וההערכה היא שאם המאמן הגרמני יבחר לפתוח במערך של 3-4-4, גאורגיוס סמאראס יפתח בהרכב. סמאראס נכנס כמחליף במקומו של באסינאס במשחק ברמת גן, וביוון לא אהבו את המהלך הזה. בתקשורת המקומית היו מי שכתבו כי היה עדיף לשחק עם שניהם. אגב, אם אכן באסינאס ישחק מול ישראל, זו תהיה הופעתו ה-100 במדי יוון.

אולי בסינאס חושב שהלחץ על ישראל, אבל רהאגל עודד את שחקניו לתת הכל, כדי להימנע ממבוכה ביתית נוספת. "עלינו ללחוץ למן הפתיחה", אמר היום רהאגל לאתר sportnet, "עלינו להראות מי שולט בקצב, ליצור הזדמנויות ולהימנע מטעויות ". לפי אימון נבחרת יוון שנערך אמש, גארוגיוס קראגוניס יהיה כשיר למשחק, וקוסטאס קאצורניס עשוי לפתוח במקומו של אלכסנדרוס ציוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully