וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "יש לנו נבחרת טובה, זה אפשרי"

הקשר, שנפצע בפניו וטופל בבית החולים, היה אופטימי לפני שהמריא לכרתים, שם יצטרף לחבריו. סהר: "ברור שזה משחק של להיות או לחדול"

רענן ברנובסקי

צילום: איציק יצחקי, שליחנו לכרתים. עריכה: רן צימט

נבחרת ישראל נחתה אמש ביוון (שני) לקראת המשחק מול נבחרת יוון ביום רביעי. הנבחרת הגיעה ללא הקשר גל אלברמן, שנפגע בפניו באימון הבוקר ונשאר להשגחה בבית חולים. יחד עם זאת, אלברמן המריא הבוקר לכרתים, יצטרף לחבריו וצפוי לשחק. "אני מרגיש בסדר גמור", אמר אלברמן בראיון לגלי צה"ל, "מקווה שהיום אתאמן כרגיל". הקשר התייחס למשחק ואמר: "אנו צריכים לבוא מרוכזים ולא להניח על עצמנו לחץ מיותר. יש לנו נבחרת טובה, אנו מתמודדים מול נבחרת חזקה מאוד, אבל זה אפשרי".

בן סהר, שהצטיין במשחק ביום שבת, יודע מה הנבחרת צריכה לעשות כדי לשוב עם תוצאה טובה יותר: "נצטרך להיות יותר אגרסיביים ויותר נחושים ממה שהיינו ברמת גן. המשחק הזה הוא סיפור חדש, אנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה", אמר החלוץ. "ברור לנו שזה משחק של להיות או לחדול, ואנחנו חייבים לחזור משם עם שלוש נקודות".

בירם כיאל, שתורגל בהרכב הפותח על חשבונו של תמיר כהן, אמר: "אם ננצח בכרתים זה ייתן לנו פוש אדיר לקראת ההמשך. אנחנו מנסים לחשוב בצורה חיובית כדי לחזור עם תוצאה טובה ולנצח". כיאל אף התייחס להתבטאותו של יוסי בניון בנוגע לקהל הישראלי: "כל נבחרת צריכה את הקהל מאחוריה, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו. ברמת גן זו לא היתה תצוגה הכי יפה של הקהל, אני מקווה שהם יעזרו לנו בהמשך".

בלם הנבחרת, טל בן חיים, היה מאוד ממוקד: "יש לנו משחק חוץ חשוב מאוד, אנחנו מעדיפים להתרכז בזה ולא בדברים שנאמרו על המשחק הקודם. אם היינו מנצחים בבית היינו יכולים לצאת רגועים, אז כל תוצאה מלבד הפסד בכרתים היתה מצוינת עבורנו, אבח המצב כרגע קצת שונה בגלל התיקו. אני מאמין שאפשר לנצח, ואנחנו מקווים שלא לאכזב את האוהדים שלנו. כבר אכזבנו אותם יותר מדי פעמים".

עומר גולן, שהבקיע את שער השוויון הקריטי של ישראל, שומר על אופטימיות: "יש הרגשה מאוד חיובית לקראת המשחק. ראינו בארץ שהשד היווני לא כל כך נורא, נגיע לכרתים כדי לעשות את העבודה. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שדרור מאמין בנו". גם גולן התייחס לדבריו של בניון בנוגע לקהל: "זה אף פעם לא נעים שהקהל הביתי שורק בוז במקום לדחוף, זה מלחיץ אותנו ולא הוסיף לנו במשחק. יוסי צודק בתחושות שלו".

גזל תורגל בהרכב הראשון

עוד לפני ההמראה, ערכה הנבחרת את האימון המסכם בארץ לקראת היציאה לכרתים למשחק נגד נבחרת יוון ביום רביעי. ביחד עם השחקנים ואנשי התקשורת, צפויים להצטרף לטיסה כ-120 אוהדים. הבשורה העיקרית מהאימון היא שקפטן הנבחרת, יוסי בניון, שסובל ממתיחות בשרירי הירך והתאומים, התאמן כרגיל.

למרות שסובל מכאבים, בנבחרת עדיין מעריכים כי בניון כשיר למשחק מול יוון, וטוענים כי ההחלמה תהיה הדרגתית. ביום שלישי, אז תערוך את האימון הראשון שלה על אדמת כרתים, מקווים בנבחרת כי בניון כבר יוכל לערוך אימון מלא. גל אלברמן, שבנבחרת מכירים בחשיבותו הגדולה, חטף כדור בפנים ופונה בהוראת דוקטור מרק רוסנובסקי לחדר המיון. הקשר נשאר בהשגחה בבית החולים, וכאמור היום המריא ליוון. עומר גולן, שגם כן לא סיים את האימון, אמור להיות כשיר למשחק ביום רביעי.

ההפתעה העיקרית באימון היתה כקשטן תרגל את הקשר רביד גזל בהרכב הראשון. אחת האפשרויות שעלתה היא שהנבחרת תעלה עם 3 קשרים אחוריים במשחק ביום רביעי, עם אלברמן, כיאל וקשר אחורי נוסף - גזל או תמיר כהן, ושלושה שחקני התקפה - סהר משמאל, בניון מימין, וגולן באמצע. המשמעות של הרכב כזה היא שאליניב ברדה, שאכזב במשחק הראשון, יירד לספסל. בינתיים, ממשיכים קשטן וסיני ממשיכים לעבוד עם השחקנים על מניעת שערים במצבים נייחים, כשהם שמים דגש על הנושא במסגרת האימונים עצמם, ולא רק בתדריכי הוידאו.

עדכון אחרון: 31/3/09, 07:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully